MyPolo.nl Meet&Greet 24/4/11 fototopic

Mijn laptop heeft het begeven NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik post deze 2 pics via mn Ipad,

De rest volgt! Srry voor het ongemak LOL :lol:

5650961470_9c06f300ff_z-1.jpg


5650396551_a69d4d6cea_z-1.jpg


ltrs
 
@KYC Ja jonge, kijk eens naar de 1e polo in die rij witte polo's Stick Out Tongue . Ik was dat kleine menneke met die grote groene bril!.

Jammer dat ik je niet heb gesproken man, of misschien wel.. Moeilijk te zeggen welk gezicht bij welke auto hoort.

@Weem Nog bedankt voor het ritje met de Ventura chip, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn om de rollenbank uitslag. Het verschil was goed te merken toen ik met mijn eigen auto naar huis reed.
 
MyPoloCandy zei:
@KYC Ja jonge, kijk eens naar de 1e polo in die rij witte polo's Stick Out Tongue . Ik was dat kleine menneke met die grote groene bril!.

Jammer dat ik je niet heb gesproken man, of misschien wel.. Moeilijk te zeggen welk gezicht bij welke auto hoort.

@Weem Nog bedankt voor het ritje met de Ventura chip, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn om de rollenbank uitslag. Het verschil was goed te merken toen ik met mijn eigen auto naar huis reed.

Ohh die met de zwarte Boavista velgen?? tegenover die van Mauri...
Ik heb je wel zien lopen, maar was me niet doorgedrongen dat jij dat was Stick Out Tongue ach ja next time haha
jammer dat ik niet meer met iemand heb mee kunnen rijden voor ventura tuning :cry:
maar er waren zoveel mensen...i lost track haha
 
[edit:] er gaat iets mis met de hosting van m'n plaatjes lijkt het, ik zal er later naar kijken.

Was een leuke middag, leuk om eens wat gezichten te zien achter de namen en ideeën op te doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!