MyPolo.nl gaat verhuizen! (DONE! voor nu)

Johan

Beheerder
4,636
2
1,036
193
Beste leden,

De website gaat dankzij donaties van een aantal leden hier zeer binnenkort verhuizen naar een andere hosting omdat deze simpelweg veel meer te bieden heeft voor een zeer aantrekkelijke prijs!

Deze verhuizing zal een deze dagen plaatsvinden en dan zal de website tijdelijk even niet bereikbaar zijn omdat het domein naar een andere server gelinkt moet worden. Daarna moeten we de website dan weer uploaden naar de nieuwe server wat ook nog wat tijd in beslag neemt

Zodra ik een exacte datum weet zal ik dat nog even doorgeven, als jullie dat niet gelezen hebben en de website is niet bereikbaar.. we zijn er niet mee gestopt ;) we proberen dan zo spoedig mogelijk weer online te zijn!!

M.v.g.

Het MyPolo.nl Team.

[EDIT]

Het is inmiddels allemaal gelukt, sommige plaatjes werken nog niet op de website.. dit komt als het goed is dit weekend allemaal goed! tevens is er dan een vernieuwde website meteen! (grootste deel blijft hetzelfde, maar er zijn wat veranderingen gemaakt die in onze ogen echt een grote verbetering zijn!)

als er nog iets is wat niet werkt, of misschien heb je nog tips om iets op de website te zetten, laat het ons weten!!
 
Re: MyPolo.nl gaat verhuizen! (BELANGRIJK!)

Mocht dit domein even niet bereikbaar zijn, kun je nog wel op de website komen via het adres:

http://mypolo.ophetweb.nu

De verhuizing van het domein duurt normaal gesproken 5 dagen, ik gok dat we dan maandag even niet bereikbaar zijn via het normale domein!

Ik hoop dat jullie er niet zoveel last van gaan hebben, wij proberen alles zo snel mogelijk weer online te hebben!
 
Re: MyPolo.nl gaat verhuizen! (BELANGRIJK!)

De hostingbedrijven zeggen allemaal dat het x aantal werkdagen duurt om eventuele fouten aan hun kant te kunnen afvangen en omdat er nog een beperkt aantal providers zijn die domeinnamen in de cache van hun DNS servers opslaan. Voor enkel die providers duurt een verhuizing langer dan 1uur ;)

Ik heb honderden verhuizingen/registraties/wijzigingen gedaan, dat koste gemiddeld 5 tot 10 minuten per domein en dat is puur door de hoeveelheid invulwerk Stick Out Tongue

Maar mooi dat jullie naar een betere provider gaan :)
 
Re: MyPolo.nl gaat verhuizen! (BELANGRIJK!)

voor nu staat de site weer online, echter doen niet overal alle pictures het, dit komt als het goed is van het weekend in orde, dan komt ook het vernieuwde layout online (niet de gehele site is verandert, maar er zijn overal verbeteringen gemaakt!)

mocht er niets iets anders zijn wat niet werkt, of heb je nog tips wat er op de site moet komen, laat het weten!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!