mypolo meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Willen ook graag eens met elkaar kennis maken,vanuit Elsloo maken wij dan de trip.Ja speciaal ook uit België.Awel wij wonen vlak tegen uw aan He.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het net als de vorige keren een goede optie is om 2x te verzamelen? Het is altijd lastig om alle mensen op beide data bij elkaar te krijgen. Maar dan spreid je wel de kansen Big Grin. Er zijn er misschien ook juist in september weer met vakantie (zoals ik en vele met mij, lekker cheap buiten het hoogseizoen haha). 2 data lijkt mij de beste oplossing..maar dat is slechts mijn mening ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ookal ben ik zeker niet de meest actieve deelnemer van dit forum, lijkt het me wel leuk alle polo's in het echt te zien, en de eigenaren daarbij. Weet alleen wel dat ik na de 'zomervakantie' en half jaar in het buitenland moet vertoeven, dus grote kans dat ik augustus meeting niet mee kan maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!