mypolo meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je vertrouwen! Maar als ik zeg spoedig dan is het wat anders dan een jaren plan. Als er iets gaat komen dan laten we het dit weekend weten.

Is geen kwestie van vertrouwen maik,maar de afgelopen jaren word er al zo veel geplant maar komt weinig van of er komen maar een paar leden :wink:
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Is geen kwestie van vertrouwen maik,maar de afgelopen jaren word er al zo veel geplant maar komt weinig van of er komen maar een paar leden :wink:

Dat klopt als de opkomst laag is zullen wij bij voorbaat de stekker er uit trekken omdat het voor velen dan de moeite niet waard is. Het blijft een M&G en geen fancy meeting waar je van te voren weet dat de opkomst hoog is. Ik ben blij als er veel mensen komen maar van te voren voorspellen kan ik het ook niet. Het daarnaast ook gratis dus verwacht nooit te veel des de mooier en leuker het wordt!

Vind trouwens niet dat er weinig opkomst is. Het is deels weers afhankelijk maar als er 25 Polo's zijn vind ik het al een mooie prestatie. De vorige april M&G zat hoe idd onder maar ja als het waait en het bewolkt is zullen velen thuis blijven.
 
Anders ik wel! Ik vind de M&G hartstikke gezellig, ondanks dat er nix geregeld is. Gewoon lekker ouwehoeren met elkaar...dan hoef ik echt niet naar de georganiseerde meeting waar je vaak ook nog toegang moet betalen!
 
Denk dat we gewoon weer snel naar de Meern moeten gaan met ze alle leuke plek ook.

Trouwens 29 Maart is er een grote meeting vanaf 18:00 B-Style Tuning meeting daar komen ook meerdere leden van dit forum.
Ook leden van VW Power Holland zullen daar aanwezig zijn.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!