MyPolo Meet & Greet aanrijden vanuit het zuiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht leuk om de delegatie vanuit het zuiden ergens te treffen en vervolgens in colonne te rijden naar de Meern.

Ik stel voor om voor de meest zuiderlingen bij Swentibold (Shell) aan de A2 te stoppen, daarna door te rijden naar de Mc Donalds (waar we de vorige keer ook gestopt zijn ben ff kwijt waar dat was), de mensen vanuit Venlo en omstreken opte pikken, en dan door naar de Meern te rijden.

Om 11.15 uur verzamelen bij Swentibold?
 
Tsja.. Ik denk dat het het beste omschreven kan worden als een regionaal zuipfeest. Een mars van 80km binnen 24 uur. Zoals de Nijmeegse vierdaagse, met +- 2500 lopers.
 
JeroenMPC zei:
Tsja.. Ik denk dat het het beste omschreven kan worden als een regionaal zuipfeest. Een mars van 80km binnen 24 uur. Zoals de Nijmeegse vierdaagse, met +- 2500 lopers.

hahaha, ja idd we gaan ons helemaal kapot zuipen ;) ;)

ik ga zondag ook nog, naar de finish, dus ik blijf niet te lang bij de meeting
maar ik kom wel.
 
Roy78 zei:
Wellicht leuk om de delegatie vanuit het zuiden ergens te treffen en vervolgens in colonne te rijden naar de Meern.

Ik stel voor om voor de meest zuiderlingen bij Swentibold (Shell) aan de A2 te stoppen, daarna door te rijden naar de Mc Donalds (waar we de vorige keer ook gestopt zijn ben ff kwijt waar dat was), de mensen vanuit Venlo en omstreken opte pikken, en dan door naar de Meern te rijden.

Om 11.15 uur verzamelen bij Swentibold?


jij bedoeld de Mc Donalds bij rosmalen, daar wil ik evt wel verzamelen, als er daar nog meer
wachten in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!