MyPolo Meet&Greet 5th Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwacht er minimaal 50 polo's !! het is jullie geraden te komen!!. Kost alleen een beetje brandstof verder is het altijd heel gezellig hoor~!!

Dus ook als je twijfelt gewoon komen. Voor de eerste 10 die me vragen gratis 1 minuut vcds instellingen Stick Out Tongue

Hahaha dat wordt werken Bas voor de eerste 10 die je vragen, wel een leuke actie :mrgreen: k'heb de mijn al laten doen anders liet ik het jou doen ;)
 
- Johan
- Polootje
- Smartie86
- A4
- CleeHee
- Flow
- Smurf
- WillemF
- Mauricesunny
- Marijn
- Bas
- Maik
- Citroene
- Djaggo
- Barry
- Joeri
-Quot
-polobm
-polo R-line

--------------------------------

- deMercer (OVB)
- TwistedBE (ovb)
- RJPolo (ovb)
- Raoul (OVB)
- vwpolo (OVB)
- chefke88 (OVB)

Klopt de lijst zo??
 
Met pijn in mijn hart moet ik me afmelden voor morgen ik heb zoveel last van mijn hand dat ik niet meer kan schakelen. En glas vasthouden gaat nog amper. Helaas, ik wens jullie veel plezier maar ik zal er niet bij zijn :(
 
Met pijn in mijn hart moet ik me afmelden voor morgen ik heb zoveel last van mijn hand dat ik niet meer kan schakelen. En glas vasthouden gaat nog amper. Helaas, ik wens jullie veel plezier maar ik zal er niet bij zijn :(
Daar gaan de eerste 10 :sad: jammer dat je er niet bij ben en aan het berichtje van Ger te zien wordt je geopereerd succes en beterschap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!