MyPolo Meet&Greet 4th Edition! Stemmen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Het is misschien nog wat vroeg, maar we treffen al graag wat voorbereidingen voor het komende meeting seizoen. Het lijkt ons dan ook een goed idee om alvast even stil te staan bij de 4de MyPolo.nl Meet&Greet.

Wij hebben in elk geval weer gekozen voor een zondag aangezien dan de meeste mensen kunnen. Aangezien de poll niet werkt wordt het zo handmatig tellen. We zullen 2 data's voorstellen en jullie mogen kiezen. Ik zou zeggen laat je stem horen!

Zondag 22 april
Zondag 29 april (maandag is koninginnedag)

Tijdstip: 13.00 - ?

Overigens zitten we erover te denken dit jaar een andere locatie te kiezen, wel weer het midden van het land gezien het feit dat we dan rekening houden met iedereen.
 
Ik wacht nog steeds op onderdelen.

Het is beter dat de mensen die beiden data kunnen dat ook eerlijk vermelden. Waarom moet ik dan 1 van de 2 kiezen? Degene die 1 van de 2 niet kunnen melden dan gewoon wanneer ze wel kunnen. Dat weet je ook wat voor opkomst je kunt verwachten. :mrgreen:
 
Misschien een ideetje om dat te combineren met een testbankmeeting op diezelfde dag? Ik zou wel eens willen een kijkje komen nemen, maar voor mij is het echt een heel eind rijden, dus als er dan nog een extraatje is zoals testbankje zou voor mij wel leuk zijn Big Grin Anyway beide dagen gaan ook voor mij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!