(MyPolo) Meet&Greet 27 april 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet ik maar heeft weinig zin.
Sta thuis onder bomen die nu helemaal vol met bloesem en plakrotzooi zitten.
Kan ik het elke dag wel doen. :(

Ik weet er alles van.
Ik heb elke dag een berg zand op mijn auto (en de rest) omdat er bij mij in de buurt gebouwd wordt en de wind altijd vanaf de bouwplaats richting mijn auto waait.
Maar voor een meeting rij ik hem altijd even door de wasstraat, ziet hij er toch nog enigszins netjes uit, naar de rest moet je niet kijken:cool:
 
hahaha morgenvroeg maar ff wassen en föhnen whaha en als ik in de meern aankom is er weer niks van te zien heb ik weer een massamoord op de voorkant hangen....

dat geintje heb ik nou ook had vanmiddag al het probleem dat ik ging invoegen met 210 km/h wat je niet eens in de gaten hebt..........
dus ja vliegen komen er dan wel op ja (kleine begraafplaats)
 
enne het AC restaurant staat naast de parkeerplaats dus een koffie schuil adres hebben we altijd, heb net nog ff mijn avondweergebedje gemaakt dus als het goed is dan staat die kopere bol morgen op de blinkende polootjes te schijnen ( behalve die van ruud9n whaha)....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!