(MyPolo) Meet&Greet 27 april 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar goed ik ga geen uur rijden als er maar twee man komen ik vind dat als er een datum word vastgesteld en iets anders als familie zaken (xander) dat er ruim van te voren een datum geprikt word op het laatste moment word afgezegd...... de datum stond al lang genoeg vast
sorry voor mijn eerlijkheid en uitspraak maar kan daar niet zo goed tegen ik ben nogal van de afspraken we hadden er 15 ofzo en nu nog maar twee
 
maar goed ik ga geen uur rijden als er maar twee man komen ik vind dat als er een datum word vastgesteld en iets anders als familie zaken (xander) dat er ruim van te voren een datum geprikt word op het laatste moment word afgezegd...... de datum stond al lang genoeg vast
sorry voor mijn eerlijkheid en uitspraak maar kan daar niet zo goed tegen ik ben nogal van de afspraken we hadden er 15 ofzo en nu nog maar twee

Zo denk ik er ook over word er een datum geprikt omdat mensen willen dat er een meet and greet komt en dan even later nee ik kan toch niet beetje jammer , het was al ver van te voren bekend de datum er voor.
 
beste forumleden ik kijk morgen wel wat voor aanmeldingen er nog zeker komen weer of geen weer ( altijd michelin whaha ) dan beslis ik morgen wel of ik rij of niet.
dus vul aub het lijstje aan als je dit topic leest en zeker wilt komen....
ik ben benieuwd
 
1 reddevil
2 tony van tienen
3 paddokingnr1
4 djaggo (ligt aan het weer)
5 chrs
6 ruud9n
7 tim schinkel
8 bas
9 wobblekid
10 .....

ik heb ff gekeken diegene die in het lijstje staan jierboven wie zeker gaan komen ( weer of geen weer ) althans he teruggelezen en dan heb ik het zo wel denk....
maar vele zijn nog niet online geweest of gewoonweg niet gereageerd....
dus dit is mijn laatste poging om het tot een goed geheel te brengen met de lijst en verder zie ik het morgen wel....
alvast bedankt.
 
Ook alles terug gelezen en ik kom op dit lijstje uit:

tony van tienen
paddokingnr1
Ruud9N
Mystery guest
Jossa80
Smurf
Famous1303 (laat het nog weten)
DeeOow
Djaggo (Born?)
Chrs
scilly
Polomatic
Tim Schinkel
reddevil

Dat zou dus minimaal 12 auto's zijn.
Tot nu toe ben ik van plan om te komen maar auto wassen zit er niet meer in. (last van mijn rug)

Xander, sterkte!!
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Het weer is niet overweldigend. :(
Hoop dat er iets is waar we evt. kunnen schuilen.
Min (ºC)
Max (°C)18°
Wind Bft2
Neersl. (%)45
Neersl. (mm)0,7 mm
Weercijfer7
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!