(MyPolo) Meet&Greet 27 april 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jup, dat ben ik wiens vader bakker is. ;)
De datum is dus 27 april en de locatie is voor mij een 167 km rijden (2u ongeveer).
Het is op zich een redelijke afstand, maar wel doenbaar omdat het pas om 13u begint.
Ik wil wel komen, maar zal een beetje afhangen van de omstandigheden (schoolwerk, nog geen zicht op, mijn wagen moet grondig gedetaild worden want ziet niet uit :( ,...). Bovendien zal er niet zo heel lang na deze M&G ook nog een Belgische zijn.
Zijn er nog andere Belgen die naar de Nederlandse M&G gaan? Altijd fijner om samen te karren naar daar dan alleen.
En iemand al een zicht op hoe lang het gaat duren? Bedoel het moet wel de moeite zijn om 340 km (en 4u) te rijden.
 
Jup, dat ben ik wiens vader bakker is. ;)
De datum is dus 27 april en de locatie is voor mij een 167 km rijden (2u ongeveer).
Het is op zich een redelijke afstand, maar wel doenbaar omdat het pas om 13u begint.
Ik wil wel komen, maar zal een beetje afhangen van de omstandigheden (schoolwerk, nog geen zicht op, mijn wagen moet grondig gedetaild worden want ziet niet uit :( ,...). Bovendien zal er niet zo heel lang na deze M&G ook nog een Belgische zijn.
Zijn er nog andere Belgen die naar de Nederlandse M&G gaan? Altijd fijner om samen te karren naar daar dan alleen.
En iemand al een zicht op hoe lang het gaat duren? Bedoel het moet wel de moeite zijn om 340 km (en 4u) te rijden.

Wel wij rijden naar fam. voor overnachten in Zuid-Holland en vandaar naar de Meern(wordt iets meer dan 390 km):grin:

Off-topic..
AAHhhh,kijk eens aan.

Wat voor lekkers kunt u meenemen(als u komt)?
Ben enorm gek op belgische wafels...bonbons...(maak uw vader ook chocolade paaseieren),wel kan nog een poosje doorgaan met lekkere dingen uit België

Drink s 'avonds lekker ..belgisch kasteelbier..
:roll:
 
Wel wij rijden naar fam. voor overnachten in Zuid-Holland en vandaar naar de Meern(wordt iets meer dan 390 km):grin:

Off-topic..
AAHhhh,kijk eens aan.

Wat voor lekkers kunt u meenemen(als u komt)?
Ben enorm gek op belgische wafels...bonbons...(maak uw vader ook chocolade paaseieren),wel kan nog een poosje doorgaan met lekkere dingen uit België

Drink s 'avonds lekker ..belgisch kasteelbier..
:roll:

Idd uitgaan van de stelling "als ik kom" Stick Out Tongue
Tja, dat hangt er een beetje vanaf met hoeveel we zijn en waar de voorkeuren naar uitgaan..
Ik dacht aan taart of zo van die dingen, omdat dit het gemakkelijkste is (grote groep,...).
Wafels,... maken we idd allemaal zelf, maar daar zitten ook grote verschillen in.
Wij maken bv zelf Suikerwafels, Vanille, chocolade, boterwafels,...
Tja wat is een Belgische wafel? We hebben Luikse, Brusselse,... Stick Out Tongue

Bier dat kunnen we toch maken he. Toch nog een paar dingen waar we in uitblinken. Zo heeft ieder land wel zijn troeven Stick Out Tongue ;)
 
Idd uitgaan van de stelling "als ik kom" Stick Out Tongue
Tja, dat hangt er een beetje vanaf met hoeveel we zijn en waar de voorkeuren naar uitgaan..
Ik dacht aan taart of zo van die dingen, omdat dit het gemakkelijkste is (grote groep,...).
Wafels,... maken we idd allemaal zelf, maar daar zitten ook grote verschillen in.
Wij maken bv zelf Suikerwafels, Vanille, chocolade, boterwafels,...
Tja wat is een Belgische wafel? We hebben Luikse, Brusselse,... Stick Out Tongue

Bier dat kunnen we toch maken he. Toch nog een paar dingen waar we in uitblinken. Zo heeft ieder land wel zijn troeven Stick Out Tongue ;)
Ooooow je hoeft dus geen ritje in mn auto nu je in belgië kan mee rijden met een Polo R WRC :mad::lol:

Nee maar ff zonder gein. Lijkt me leuk als onze zuiderburen ook aanwezig zijn, maar het is nogal een afstand inderdaad.
 
Ooooow je hoeft dus geen ritje in mn auto nu je in belgië kan mee rijden met een Polo R WRC :mad::lol:

Nee maar ff zonder gein. Lijkt me leuk als onze zuiderburen ook aanwezig zijn, maar het is nogal een afstand inderdaad.

Zou nog altijd dolgraag in jouw pracht wagen mee willen karren Stick Out Tongue Big Grin
Ik wil heel graag komen en het is idd ver. Maar alleen is alleen en niet fijn.
Als er nu een paar Belgen van hier uit de buurt ofzo meegaan klinkt het veel leuker.
Bovendien moet er dan nog een hoop gebeuren aan mijn wagen zoals het opfrissen van de lak want die ziet uit man (BESCHAAMD :( )
 
Idd uitgaan van de stelling "als ik kom" Stick Out Tongue
Tja, dat hangt er een beetje vanaf met hoeveel we zijn en waar de voorkeuren naar uitgaan..
Ik dacht aan taart of zo van die dingen, omdat dit het gemakkelijkste is (grote groep,...).
Wafels,... maken we idd allemaal zelf, maar daar zitten ook grote verschillen in.
Wij maken bv zelf Suikerwafels, Vanille, chocolade, boterwafels,...
Tja wat is een Belgische wafel? We hebben Luikse, Brusselse,... Stick Out Tongue

Bier dat kunnen we toch maken he. Toch nog een paar dingen waar we in uitblinken. Zo heeft ieder land wel zijn troeven Stick Out Tongue ;)

Mijn favoriete wafels staan erbij!!!!!!!!!!!.Luikse:grin:
 
Idd uitgaan van de stelling "als ik kom" Stick Out Tongue
Tja, dat hangt er een beetje vanaf met hoeveel we zijn en waar de voorkeuren naar uitgaan..
Ik dacht aan taart of zo van die dingen, omdat dit het gemakkelijkste is (grote groep,...).
Wafels,... maken we idd allemaal zelf, maar daar zitten ook grote verschillen in.
Wij maken bv zelf Suikerwafels, Vanille, chocolade, boterwafels,...
Tja wat is een Belgische wafel? We hebben Luikse, Brusselse,... Stick Out Tongue

Bier dat kunnen we toch maken he. Toch nog een paar dingen waar we in uitblinken. Zo heeft ieder land wel zijn troeven Stick Out Tongue ;)

Wafels zijn heerlijk!! Vooral met poedersuiker of slagroom..jammie!! Ik zeg: ik ben voor! ;) Doe mij maar de grootste wafel...ben een echte zoetekauw...Stick Out Tongue
 
Komen ook kijken weten alleen nog niet met welke auto, polo 9n3 gti of mijn 6n automaat. En kijk niet raar op want we nemen ook 2 fretten mee:cool:, moeten daarna nog door naar vrienden die in de buurt wonen.
 
1. tony van tienen
2. Bas
3. paddokingnr1 (misschien)
4. Ruittie (misschien)
5. Xander
6. Ruud9N (misschien)
7. WobbleKid
8. Mystery guest (misschien)
9. Scilly
10. Jossa80
11. Smurf
12. Gewoonjan
13. Polootje (onder voorbehoud)
14. DeeOow
15. JVDA@6R
16. Djaggo (misschien)
17. Chrs
18. polomatic

ik denk dat het zo weer up to date is???? als het niet klopt ff veranderen dan
 
1. tony van tienen
2. Bas
3. paddokingnr1 (misschien)
4. Ruittie (misschien)
5. Xander
6. Ruud9N (misschien)
7. WobbleKid
8. Mystery guest (misschien)
9. Scilly
10. Jossa80
11. Smurf
12. Gewoonjan
13. Polootje (onder voorbehoud)
14. DeeOow
15.
16. Djaggo (misschien)
17. Chrs
18. polomatic

ik denk dat het zo weer up to date is???? als het niet klopt ff veranderen dan

ik ga ni kune aanwezig zijn . warom ik ga de 4de mei al naar racewars en dan 11 mei meeting mypolo belgie . want het vrouwtje zaagt nu alStick Out Tongue .dus ga ik de trip naar nederland moete uitstelen en wachten op de volgende meeting in nederland greets
 
.  .  . 
1. tony van tienen
2. Bas
3. paddokingnr1 (misschien)
4. Ruittie (misschien)
5. Xander
6. Ruud9N (misschien)
7. WobbleKid
8. Mystery guest (misschien)
9. Scilly
10. Jossa80
11. Smurf
12. Gewoonjan
13. Polootje (onder voorbehoud)
14. DeeOow
15. Djaggo (misschien)
16. Chrs
17. polomatic
18. ......

nieuwe update
 
1. tony van tienen
2. Bas
3. paddokingnr1 (misschien)
4. Ruittie (misschien)
5. Xander
6. Ruud9N (misschien)
7. Mystery guest (misschien)
8. Scilly
9. Jossa80
10. Smurf
11. Gewoonjan
12. Polootje (onder voorbehoud)
13. DeeOow
14. Djaggo (misschien)
15. Chrs
16. polomatic
17. ......

Ik ben er helaas niet bij. Te druk met verhuizen en dat gaat echt even voor.
 
Bij mij is er wel de planning om te komen maar kan het echt niet met zekerheid zeggen.
Het is altijd even afwachten hoe het met mij gaat.
Kan ook nog zijn dat ik dat weekend wat andere dingen moet doen maar daar is nu nog geen zekerheid in.

Verander mijn "Misschien" maar in een "Zeker (OVB)". (OVB = Onder VoorBehoud)

Zal wel diegene zijn met de meest standaard Polo aller tijden.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Bij mij is er wel de planning om te komen maar kan het echt niet met zekerheid zeggen.
Het is altijd even afwachten hoe het met mij gaat.
Kan ook nog zijn dat ik dat weekend wat andere dingen moet doen maar daar is nu nog geen zekerheid in.

Verander mijn "Misschien" maar in een "Zeker (OVB)". (OVB = Onder VoorBehoud)

Zal wel diegene zijn met de meest standaard Polo aller tijden.
Ik zou maar niet zo zeker zijn met de meest standaard polo.
Mijn polo is van 1992 en alles is nog origineel incl. de wielen.
Het enige wat niet origineel is, is de geluidsinstallatie en een dashcam.Big Grin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!