Mypolo meet And Greet, vanaf Zuid-Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die geïnteresseerd zijn om gezamelijk richting de meeting te rijden vanuit Rotterdam/Albrandswaard/Hoogvliet/Spijkenisse/Barendrecht/Dordrecht??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Mijn idee was om af te spreken op de carpool plaats in Ridderkerk/IJsselmonde.

Voor je navi: Schaapherderweg 4 Postcode 2988 Ridderkerk
Dit is het adres van het terrein van RIJKSWATERSTAAT maar nèt ervoor ligt de carpool plaats.

Vanaf deze locatie kunnen we mooi de A16 op om vervolgens de A20 en A12 te pakken :)

GOOGLE MAPS -> http://g.co/maps/6hk5w
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Mijn idee was om af te spreken op de carpool plaats in Ridderkerk/IJsselmonde.

Voor je navi: Schaapherderweg 4 Postcode 2988 Ridderkerk
Dit is het adres van het terrein van RIJKSWATERSTAAT maar nèt ervoor ligt de carpool plaats.

Vanaf deze locatie kunnen we mooi de A16 op om vervolgens de A20 en A12 te pakken :)

GOOGLE MAPS -> schaapherderweg 4 - Google Maps

Ik zeg DOEN!
Tijd? Misschien een beetje vroege tijd plannen, leuk als we iets eerder aankomen in Nieuwegein.
 
ik zie trouwens dat het sneller/korter is om via de A15 en dan de A27 te rijden.
het is dan ongeveer 45min rijden

om 11:45 bij Ridderkerk dan? dan zijn we ruim op tijd/vroeg :)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!