MyPolo gaat naar VolkStyle Base 2019

Wil je mee ? 18 augustus in Weeze ( Duitsland )

  • Ja

    Stemmen: 3 37.5%
  • Nee

    Stemmen: 5 62.5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
Hi Allen,

Op 18 augustus 2019 is er een mooi event : Volkstyle Base 2019.
Dit evenement is op het vliegveld van Weeze ( Duitsland ), super toffe plek voor een meeting !
@David97 had al wat interesse gepeild maar er werd matig op gereageerd.

Link event : https://www.volkstylebase.com/

Maar nu, het is een mogelijkheid om je als club aan te melden !
Dus, leek het mij tof om met de club Mypolo aan te melden.

Je kan uiteraard ook op je eigen gemakje naar het event toe, maar waarom alleen gaan als je ook met een clubje kan gaan.
Ergens in NL verzamelen en met een groep die kant op :)

Zijn er mensen die hier serieus interesse in hebben ?

(let op, het evenement kost geld, 12 euro per kaart. Als club krijg je korting ,maar geen idee hoeveel, dus houd rekening met 12euro.)


Laat even in de reacties weten of er animo is ! Bij voldoende serieuze animo ga ik contact opnemen met Volkstyle, eerder niet.
Ik houd nu als peilingsdatum aan 22 juli.

Ciao
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
Ik moet heel even kijken. Normaal ga ik samen met een groepje hier uit Eindhoven maar heb me dit jaar eens opgegeven voor de main hangar.
Ik wacht nog even af dus.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Helaas niet genoeg interesse, wellicht zien de leden elkaar daar !

Veel plezier allen.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!