MyPolo donderdag even uit de lucht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan

Beheerder
4,635
2
1,035
193
Dag leden,

A.s. donderdag gaat @Webgangster onze site verhuizen naar een ander datacenter. Dit zal rond 21.00 plaatsvinden en neemt naar verwachting ongeveer 3 uur in beslag.

Even voor 21.00 zal ik de site daarom in onderhoud modus zetten en zodra alles gereed staat weer online zetten.

Succes @Webgangster en wederom vast bedankt voor je inzet! Aan de forum verslaafden natuurlijk ook succes! ;)
 
Vanwaar deze verhuizing, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Sowieso succes met de rompslomp, @Webgangster!

De reden van de verhuizing heeft vooral met het financieele plaatje te maken dat bij het hosten van servers in een datacenter komt kijken.
Amsterdam is duur geworden, nu gaan we naar een datacenter net buiten Amsterdam waar het een stuk aantrekkelijker is om dit voort te zetten.

De reden dat de verhuizing nu 3 uur duurt (is de verwachting) heeft vooral te maken dat ik met een backup/restore methode ga verhuizen.
Momenteel is de site ongeveer 35GB groot, dus daar gaat even wat tijd overheen. Het is dus geen fysieke verhuizing, dat is afgelopen week allemaal al gedaan.
 
BMW  1 serie  1.6 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!