Voorstellen Myfirstcar - Nieuwe polo

Welkom! Mooie auto! Persoonlijk denk ik dat een hoogglans zwarte front splitter van Maxton Design, niet zou misstaan. Welke aanpassingen ben je van plan te gaan doen?

 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Myfirstcar
Welkom! Goede keuze! Persoonlijk denk ik dat een hoogglans zwart front splitter van Maxton Design, niet zou misstaan. Welke aanpassingen ben je van plan te gaan doen?

ik heb al oog op een wagner tuning intercooler en een volledige JM tuning uitlaat (downpipe + catback met kleppensysteem). Ook misschien nog een MST cold air intake
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Hallo allemaal!
Ik wou even een update geven op mijn GTI.
Ik heb ondertussen een Cold air intake gemonteerd van racingline! ook heb ik de turbo muffler delete en de grotere turbo elbow er op gegooid. Ook heb ik mijn eerste pech momentje gehad helaas. Een stoepje iets lager ingeschat dan hij uiteindelijk was (toch nog even wennen aan een de stugge vering van een verlaagde wagen. rechter voorband is gescheurd en heb er nu dus een ander setje velgen op die ik nog had liggen.
IMG_9565.jpg



Mijn volgende stap is om een uitlaat te installeren. ik heb deze week een JMtuning downpipe en een JMtuning catback binnen gekregen. ik heb zelf nog nooit een uitlaat gemonteerd maar denk wel dat het mij moet gaan lukken. zijn er misschien mensen die aandachtspuntjes/tips hebben bij het monteren van een gehele uitlaat?
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
VAG uitlaathangers zijn erg stug, dus spuit ze eerst in met kruipolie, bij voorkeur WD40 kruipolie en laat het ±5 min zitten. (helemaal nu ze nog 'nieuw' zijn, zijn ze stug)
Daarna kan je met x2 een koevoet tegen elkaar, met een naar buiten bewegende manoeuvre, de hangers loskrijgen van de oude uitlaat.

Verder niks speciaals eigenlijk omdat het nog een haast nieuwe auto is.

Hier een demonstratie van het koevoet trucje:
 
  • Leuk
Waarderingen: Myfirstcar
VAG uitlaathangers zijn erg stug, dus spuit ze eerst in met kruipolie, bij voorkeur WD40 kruipolie en laat het ±5 min zitten. (helemaal nu ze nog 'nieuw' zijn, zijn ze stug)
Daarna kan je met x2 een koevoet tegen elkaar, met een naar buiten bewegende manoeuvre, de hangers loskrijgen van de oude uitlaat.

Verder niks speciaals eigenlijk omdat het nog een haast nieuwe auto is.

Hier een demonstratie van het koevoet trucje:
top super bedankt!
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!