My Red Devil :: 2012 Volkswagen Polo

Zo.. tijdje niet actief geweest hier.. Helemaal vergeten om de reacties terug te lezen. Zie ze nu pas.. hehe.
Maar in ieder geval bedankt voor de reactie...

Wat betreft de radio. Daar zit een verhaal achter. haha.
Had net een nieuwe gekocht (die op de foto dus) voor mn oude auto. Toen kwam ineens deze auto op mn pad en die standaard radio die erin zat vond ik maar lelijk dus heb ik die eruit laten halen en deze erin laten zetten.
Daarnaast mistte ik ook nog een opbergvakje om bijv. mn telefoon in weg te leggen. Vond dat wel handig dus vandaar de keuze voor deze radio :).
 
Mooi hoor, ben wel jaloers op je koplampen Big Grin en inderdaad een heel mooi hangertje aan je spiegel van DE club van Nederland. ;)

Welkom. De kleur past goed bij dat hangertje bij jouw spiegel ;)


Haha ja he.. HEt vaantje en 2 mini shirtjes aan beiden zijkanten van de achterdeuren waren het eerste wat ik in mn auto had gedaan Big Grin
Helaas gaat het nu niet zo goed, maar blijft je cluppie he!! :).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!