My 1.2 Polo 9N3

Ben 18 en ga binnekort op voor mijn praktijk

en dus heb ik een autotje gekocht
Een Polo 9N3 , 1.2 benzine

special ;
- BBS velgen (welke weet ik niet juist , iemand die het type weet misschien?)
- Spoorverbreders 15mm
- Kw Var 1 veertjes (op het moment staat het autotje hoog)
- Pioneer Gps/Mp3/Dvd speler
- logos van de kofferklep afgehaald
- ruitenwisser achter weg gewerkt

2z7euee-1.jpg

fylt39-1.jpg

juu5xh-1.jpg
 
Speaking of which.....Mag ik nu wél of nìet aftermarket xenon inbouwen in een Polo met bouwjaar 2006? De een zegt van niet (auto's vanaf jan. 06 moeten voorzien zijn van automatische hoogteverstelling) De ander zegt: nee hoor, auto's vanaf juni 2007 mag het niet meer.

Jongens, ben een beetje in de war :roll: mag aftermarket xenon nu wel of niet (meer)?
 
Roy78 zei:
Welkom en mooie Polo!

Xenonsetjes zijn er al vanaf €50,- ongeveer. Ik heb de mijne vorig jaar op de autoshow van Essen gekocht.
Ik heb de mijne ook in Essen gekocht van het met hid en hier in belgie zijn er weinig dealers van. Gevolg zo'n 4 maand later in April een lampje kapot en kost nergens een ander vinden, dus maar pilot gekocht, betere kwaliteit en veel meer dealers.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!