Multimediabox; welke muziek opslag/Mp3-speler gebruiken jullie?

Hoi,

In mijn polo, die momenteel in bestelling is, zit een multimedia box.

Nu heb ik begrepen dat er een usb ingang in zit voor een mp3 speler zoals een Ipod of Iphone. (in het dashboard?)
Ik wil niet al teveel mp3's op mijn Iphone. Maar ik wil gewoon een mp3 spelertje speciaal voor in m'n auto.

Kun je muziek afspelen van ALLE soorten Mp3-spelers? Dus niet alleen vanaf een Ipod of Iphone?
En kan het ook vanaf een simpele USB-stick?

Wat hebben jullie aangesloten op de mediabox?

Groetjes!
 
Hoi,

In mijn polo, die momenteel in bestelling is, zit een multimedia box.

Nu heb ik begrepen dat er een usb ingang in zit voor een mp3 speler zoals een Ipod of Iphone. (in het dashboard?)
Ik wil niet al teveel mp3's op mijn Iphone. Maar ik wil gewoon een mp3 spelertje speciaal voor in m'n auto.

Kun je muziek afspelen van ALLE soorten Mp3-spelers? Dus niet alleen vanaf een Ipod of Iphone?
En kan het ook vanaf een simpele USB-stick?

Wat hebben jullie aangesloten op de mediabox?

Groetjes!

ik gebruikt een Sandisk Cruzer 64GB usb stick vol met MP3's, zit via een verloopkabeltje aangesloten in het dashbord kastje.
past genoeg muziek op en audio kwaliteit is prima via mijn rns 310, heb wel een logische mappen structuur moeten maken zodat je niet eindeloos door de mappenlijst blijft scrollen om de muziek te vinden die je wilt hebben.
 
@Houz74; Ja nu je het zegt, dat klopt! Dan is een USB-stick handiger.

Mooi, kan ik tegen die tijd een USB stick in orde maken met de mappen inderdaad logisch ingedeeld en meteen inpluggen.
 
ik gebruikt een Sandisk Cruzer 64GB usb stick vol met MP3's, zit via een verloopkabeltje aangesloten in het dashbord kastje.
past genoeg muziek op en audio kwaliteit is prima via mijn rns 310, heb wel een logische mappen structuur moeten maken zodat je niet eindeloos door de mappenlijst blijft scrollen om de muziek te vinden die je wilt hebben.

Maar als je een RNS310 hebt, waarom doe je dan niet gewoon een SD kaartje direct in de RNS? Je hebt dan geen gedoe met losse USB stick en kabel in je dashboard kastje. Op het SD kaartje passen zowel muziek als de kaarten van het navigatiesysteem.
 
Maar als je een RNS310 hebt, waarom doe je dan niet gewoon een SD kaartje direct in de RNS? Je hebt dan geen gedoe met losse USB stick en kabel in je dashboard kastje. Op het SD kaartje passen zowel muziek als de kaarten van het navigatiesysteem.

dat zou inderdaad ook kunnen ja. maar had al een usb stick die ik niet gebruikte en het sd kaartje dat ik in de rns gebruik is maar 4 GB en zit dus al snel vol met kaarten.
 
Ik heb gewoon mn ipod aangesloten werkt ook prima, altijd de muziek bij me die ik wil hebben ;)
En mijn ervaring is dat ik mn ipod zonder problemen bij houd en een usb mezelf er echt toe moet zetten, maar dat veschilt natuurlijk pp ;)

Verder zijn zowel usb als ipod aan te raden ;)
Je kunt evt ook nog een 3,5mm male-male kabel kopen die voorin je rns kan op de aux poort, maar dan kan je de muziek niet meer bedienen vanaf je radio.
 
VW  6R  1.2TDI 
Oeps, ik heb wel een RCD310 in me nieuwe auto straks zitten maar geen mediabox, zit wel een aux ingang op.
Kan ik dat zelf aanleggen en wat kan ik doen met de aux ingang?
Zoek ook nog een gebruiksaanwijzing voor de RCD310.
Alvast bedankt.
 
Met een aux ingang kun je doormiddel van een kabeltje je Iphone of Mp3 speler aansluiten.
Dan doe je het kabeltje in de uitgang van je Iphone/mp3 speler waar normaal je koptelefoontjes in zitten. En de andere kant van het kabeltje doe je in de aux-ingang naast je display van je radio.
(zo doe ik het nu in mijn auto, maar vind dat 'hangende' kabeltje uit je radio geen gezicht. En onhandig.)

Alleen dan kun je dus niet via je radio of via je stuurwielbediening bijv. een ander liedje opzetten...
 
Ook ik heb er - net zoals Ronald en yvonne1980 - een 500G schijf aan hangen. En werkt inderdaad prima, tot op heden nog geen enkel probleem gehad, ook niet bij soms heel vervelende drempels.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
In de Altea XL hangt er een 250gb HDD aan de multimediabox en in de Polo heb ik mijn iPod Classic 160gb eraan hangen. Laatste vind ik gebruiksvriendelijker.
 
Ik had er altijd een 8 gig stick in zitten, netjes alle muziek in mappen gesorteerd etc. Maar sinds kort ziet de auto ineens nog maar 1 map?! Heb de stick er in de tussentijd nooit uitgehaald ofzo :(

Als ik op de knop druk om naar volgende map te gaan, gaat ie stug terug naar het eerste nummer van de huidige map :???:

Vind Danza Kuduro een lekker nummer, maar na 500x verplicht afluisteren gaat het tch vervelen


Weet iemand hoe dat komt? Stick al opgenieuw geformatteerd en hielp niet.. heb nu alles maar op 1 hoop gegooid als tijdelijke oplossing maar dat vind ik niks
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!