Multimedia Interface i.cm. Ipod Touch/Nano

Hey mensen ik heb een MDI ipod kabel + Ipod touch daar tussen, maar ik krijg telkens een delay ofzo iets als een muziekje begint...best irritant vind ik...muziek begint al maar dan stopt die even en dan gaat het muziek weer verder (lijkt net alsof de delay veels te laat begint).

soms crashed die ook gewoon (druk je op je multifunctionele stuur om een nummer door te spoelen maar er gebeurt niks) kijk je op je RNS dan zie je allemaal vraagtekens???????
ontkoppel je de Ipod touch en koppel je hem weer aan dan doet die het weer...soms werkt aan/uit zetten van de RNS310 ook wel...

Ligt het dan echt aan de Ipod Touch?? zijn er meerdere mensen die deze Ipod probleempjes hebben?
 
@KYC,

hier RCD510 i.c.m. met multimediabox + iPhone/iPod kabel en een iPhone4. Geen problemen met afspelen of iets anders. Heb je wel de laatste ios update voor je iPod vanaf iTunes geinstaleerd?! Ik heb wel eens gelezen dat bij bepaalde ios versies e.a. niet goed gaat i.c.m. met de "VW radio's".
 
hmm ja ik heb laatst nog geupdate naar 4.2.1 das alweer een paar maanden geleden...ik zal hem eens een keer herstellen ofzo...misschien ligt het daar aan??

maar zo te zien heeft Sharky ook dat probleem...maar welke versie heb jij dan RomeoHotel? Problemen met VW Radio's? waar heb jij dat gelezen dan?
 
Ik heb ook 4.2.1. Dus... daar ligt het kennelijk niet aan. Problemen met VW Radio's? Ik bedoel je iPod/iPhone icm met een VW Radio. Maar dat ligt dan meer aan de update's van ios dan aan de VW radio. Waar gelezen?! Ik weet het zo niet meer, of het was op een iPhone forum of een VW forum.
 
Ok nu begint het me toch redelijk te irriteren...vandaag ook weer luister je lekker naar een nummer en je wilt dan Next track doen...dat doe je dat via je MF stuurwiel maar hij reageert niet. ok dan maar via de RNS systeem...en die reageert dan ook niet...
je ziet op het scherm allemaal ???? tekens staan wat ik dan doe is de ipod even disconnecten en dan weer connecten (soms werkt het soms niet)...

meestal werkt me MDI ook wel maar als die niet werkt dan kan het toch redelijk annoying zijn...dan disconnect je de kabel (gevaarlijk want je rijd immers) en weer inklikken. Ik heb het idee dat het aan combi IOS en VW firmware ligt...ik zal eens gaan googlen voor meer info.
 
Ik heb lekker een usb stickje met een adapter erin, zodat ik micro sd erin kan proppen! Lekker 16GB aan muziek erop staan. Nergens last van en super snel! Ipod blijft lekker in me jaszak zitten!
 
Heeft iemand eigenlijk SD kaartje + Navigatie bestanden naast elkaar draaien?
Misschien dat ik toch maar een keer switch naar USB stickie :( wel gaar heb je een MDI Ipod aansluiting loopt die soms vast....blegh...het enigste waarom ik nu nog steeds dit gebruik is vanwege de PlayLists die je via itunes behoud
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!