GL-Damen
Nieuw lid
hallo allemaal
Net lid ma val me gelijk met de deur in huis
Veel gelezen erover ma wat ik wil weten net niet dus ik vraag maar raak als dat mag
Ik heb een polo 6r 1.2 TDI van 2010 met 74 dkm op de teller
Met stoel verwarming airco verwarmde voor stoelen etc
Maar nu heb ik een gwn cd spelertje origineel van Volkswagen en wil daar natuurlijk een rdns radio in zetten
Maar nu komt de grote vraag haha
Ik wil een gtd multifuctioneel stuurwiel in me polo zetten
Maar omdat ik al zon origineel k*t radiootje en stuurtje in zitten dat ik dan wel de knoppen van het stuur werkend kan krijgen en wat ik er allemaal voor nodig heb ik voeg wat foto’s toe van mijn radio en km teller voor de info
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik weet trouwens wel dat ik aan de rechter kant ma 3 of 2 knopjes werkend kan krijgen ma dat geeft niet als ze van de radio allemaal ma werken is het goed en de uitstraling vind ik dan veel mooie met zon sport stuurtje

MVG Grad
Net lid ma val me gelijk met de deur in huis
Veel gelezen erover ma wat ik wil weten net niet dus ik vraag maar raak als dat mag
Ik heb een polo 6r 1.2 TDI van 2010 met 74 dkm op de teller
Met stoel verwarming airco verwarmde voor stoelen etc
Maar nu heb ik een gwn cd spelertje origineel van Volkswagen en wil daar natuurlijk een rdns radio in zetten
Maar nu komt de grote vraag haha
Ik wil een gtd multifuctioneel stuurwiel in me polo zetten
Maar omdat ik al zon origineel k*t radiootje en stuurtje in zitten dat ik dan wel de knoppen van het stuur werkend kan krijgen en wat ik er allemaal voor nodig heb ik voeg wat foto’s toe van mijn radio en km teller voor de info
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik weet trouwens wel dat ik aan de rechter kant ma 3 of 2 knopjes werkend kan krijgen ma dat geeft niet als ze van de radio allemaal ma werken is het goed en de uitstraling vind ik dan veel mooie met zon sport stuurtje

MVG Grad
Volkswagen
Polo 6R