Muffe lucht als airco aan is.

interieufilter heb ik vervangen, Airco staat zeker 1x per rit aan en ik rij zeker om de dag. Airco laten reinigen doe ik niet, kost me teveel. Ik weet dat ze bij de renault een of ander spuitbus in het systeem leegspuiten, wie weet wat dat is en waar je het kunt krijgen?? (heb bij renault al gevraagd maar dat was alleen voor renault rijders :? )

PoloBas zei:
interieufilter heb ik vervangen, Airco staat zeker 1x per rit aan en ik rij zeker om de dag. Airco laten reinigen doe ik niet, kost me teveel. Ik weet dat ze bij de renault een of ander spuitbus in het systeem leegspuiten, wie weet wat dat is en waar je het kunt krijgen?? (heb bij renault al gevraagd maar dat was alleen voor renault rijders :? )

Toch maar 's laten reinigen dan....(weet niet hoeveel dat kost??) Anders zou ik gewoon zo'n bus halen bij de Renault...wat maakt het nou uit of je nu wel of geen Renault rijdt?

Dat had ik al geprobeerd maar die kreeg ik niet mee, was alleen voor mensen die renault reden en mocht alleen in hun eigen werkplaats gebeuren XD

je hebt een hele goede airco reiniger van forté die gebruiken wij op het werk altijd en icm een nieuw interieurfilter doet het nare luchtje verdwijnen, wat overigens handig is om het te voorkomen, zet je airco 5 tot 10min voordat je op je bestemming bent uit, zo blaast je kachelhuis droog en voorkom je schimmelvorming (niet alles natuurlijk, maar het helpt wel!)

mocht je dat niet kunnen vinden, send me a pm.. dan neem ik er een voor je mee, kost zo'n 20euro excl evnt verzendkosten!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!