Mtx Txc 6.1 thunder compo set

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop wegens over compleet


Mtx compo set 16cm TXC6.1 thunder , is 1 van de zwarste compo's van MTX 150wrms 300w piek
is in perfecte staat: Prijs 200 euro, Nieuw prijs rond de 600 euro!

alles is in perfecte staat, meerdere foto's op aanvraag

Foto6X3YHML3-1.jpg
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

KYC, zo'n composet van 150watt rms gaat wel erg goed hoor Big Grin echter of het past in je voordeuren is de vraag gezien die speakers met hoog vermogen een aardige inbouwdiepte hebben! zo pastte bij mij de 150watt rms speakers van Audiosystem niet omdat die te diep waren en zit ik nu met een flatline-serie van 90watt rms wat ook al super klinkt!!

Betere vraag aan de verkoper misschien: wat is de inbouwdiepte??
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

@Johan

je bedoeld dan dat die dan tegen de raam gaat kletteren? of dat de raam dan niet dicht kan Stick Out Tongue? volgens mij geloof ik dat maar al te graag dat 150RMS je helemaal kapot gaat >_<

maar zoals je weet...heb ik nog steeds niet mijn audio ge-upgrade hahaha
dit ziet er ook zeer nice uit http://www.powernetshop.at/en/car-speak ... akers.html en dan door iemand laten inbouwen :)?
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

Dat setje lijkt op het oogwel grappig, echter zijn die voorspeakers 'maar' 40 of 50 watt RMS, terwijl ik met mijn audiosystem flatline's al op het dubbele zit! Tuurlijk zal dit wel beter gaan klinken als de originele! Het is dus even afwegen hoeveel geld je eraan uit wilt geven.. gezien het goede spul echt wel iets meer gaat kosten!
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

dat denk ik ook wel ja...150watt RMS zal heel wat beter zijn dan die 40-50 watt rms maar zijn de standaard speakertjes al 20 watt rms ofzo?

dus dan zit er al heel wat verbetering in maar zal never nooit zo goed zijn als dit setje Stick Out Tongue
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

icm adapter ringen, paste het zonder problemen in mijn vorige polo 9N3
die ringen kan je bij de beter audio zaak halen
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

@MennoH

ik heb er even naar zitten googlen WTF volgens mij zijn dit High end speakers of niet?!?! :shock: wat is eigenlijk dat kastje wat daar bij zit (met al die transistors enzo Stick Out Tongue) sorry ben echt een leek op dat gebied Stick Out Tongue
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

Johan zei:
KYC, zo'n composet van 150watt rms gaat wel erg goed hoor Big Grin echter of het past in je voordeuren is de vraag gezien die speakers met hoog vermogen een aardige inbouwdiepte hebben! zo pastte bij mij de 150watt rms speakers van Audiosystem niet omdat die te diep waren en zit ik nu met een flatline-serie van 90watt rms wat ook al super klinkt!!

Betere vraag aan de verkoper misschien: wat is de inbouwdiepte??

http://www.dwcaraudio.nl/product_info.p ... ffbe4615c6

ik zie op de website dit staan
* 16,5cm 2-weg component speaker
* 300Watt max. (150W RMS)
* Impendantie 4 Ohm
* Frequentie bereik 43Hz - 25KHz
* Gevoeligheid 91 dB/2,83v/1m
* Inbouwdiameter tweeter 47,6mm
* Inbouwdiepte tweeter 25,4mm
* Inbouwdiameter woofer 142mm
* Inbouwdiepte woofer 57,2mm
* incl. rooster

is dat te diep Johan?
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

ik durf je over de 6R niets te zeggen, bij de 9N3 kwam ik met een inbouwdiepte van 72mm in elk geval niet uit, ik moest toen iets van 1,5cm naar buiten toe met MDF maar toen pastte mn deurpaneel niet meer!

72 - 15 = 57mm dus bij de 9N zal het erom hangen!

Mocht je dezelfde ruimte hebben als de 9N kun je nog wel een mdf ring plaatsen van 6 of 8mm oid om wat diepte te verkrijgen!
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

misschien kan Bas of MyPoloCandy er iets over zeggen? gezien hun het een keer opengetrokken hebben die deurpanelen van MyPoloCandy ??
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

Ok nice! ik heb MennoH en Bas al gePB't!!! dus wellicht kunnen we snel iets regelen Big Grin...
MennoH gaf aan dat je met deze set niet eens een subwoofer nodig hebt maar het is wel benodigd om MET versterker te draaien anders komen de speakertjes niet tot zijn recht.
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

KYC zei:
Ok nice! ik heb MennoH en Bas al gePB't!!! dus wellicht kunnen we snel iets regelen Big Grin...
MennoH gaf aan dat je met deze set niet eens een subwoofer nodig hebt maar het is wel benodigd om MET versterker te draaien anders komen de speakertjes niet tot zijn recht.

ligt eraan wat je wilt kwa geluid, als je je auto uit wilt trillen moet je er een subwoofer bij nemen, als je gewoon een lekker normaal en zuiver geluid wil met een beetje bass erin/die hard kan, is dit voldoende.
 
Re: Jbl Gto 75.4 4kanaals Mtx Txc 6.1 thunder compo set

nah dat trillen hoef niet echt zo...maar wel nice dat je ook lekker hard kan gaan zonder quality daarvoor in te leveren.

ik denk er nog over na over dat subwoofer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!