mtathisbest - 6R comfortline Blackmotion

]Beste allen,

Ongeduldig als ik ben, zit ik al weken naar mooie foto's en verhalen te kijken op dit forum. Aanstaande vrijdag is het dan eindelijk zover! Ik kan mijn zwarte Polo Bluemotion ophalen.

Het is een BM comfortline met executive pakket en 17" matzwarte Boavista velgen.
Type aanduiding verwijderd, dus voor mij is het nu een Polo blackmotion.

Ik zou graag een afbeelding erbij zetten... snap alleen niet zo snel hoe ik dit kan doen....
 
Re: Blackmotion

Welkom op het forum!
Ben erg benieuwd naar je foto(s) Waar loop je op vast?


(Wellicht is het verwarrend, maar ik heb ook al een topic met "BlackMotion")
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: Blackmotion

MyPoloCandy zei:
Nice, weer een paar zwarte boa's erbij. Verstandige keuze ;). Ik ben benieuwd naar de foto's!.

Nou... het is gelukt... ik heb de how to gevonden en hierbij dus mijn eerste foto. Deze is genomen door de dealer. Morgenochtend is het zover en kan ik hem ophalen!

GroteFoto-QJGZ4YVM.jpg
 
Hmm shit nu gaat het toch wel kriebelen...dat zwart ziet er toch wel erg gaaf uit :)
Ultimate Blackmotion idd Big Grin volgens mij in de nacht is dit echt Knightrider style Big Grin
 
Als ik je mooie auto zie, lijken mijn 2 weken nog zo ver weg!!! :cry:
Persoonlijk jammer dat je geen donkere achterruiten hebt, maar verder erg mooi met die velgen! :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Ik heb ook getwijfeld in het begin.. maar ben erg blij met deze matzwarte boavista's. Vandaag niet het beste weer om foto's te maken maar ik zal mn best doen.

Volgende week krijg ik ook nog een paar pk's erbij en koppel door tuning.. ook al vind ik hem nu ook al vrij rap.. dus ben erg benieuwd!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!