MP3 vanaf USB Stick

De laatste tijd heb ik een probleem met mijn muziek die ik vanaf een USB stickje draai.
Wanneer ik via Media de MP3 heb afgespeeld en heb de auto enige tijd niet gebruikt, dus van contact afgeweest, en ik wil vervolgens weer
de MP3 afspelen gaat deze terug naar de 1e map en het 1e nummer op de USB stick.
Hij gaat dus niet verder waar hij zeg maar gebleven was.
Dit was eerder geen probleem en speelde hij ''rustig'' door waar ik was opgehouden.
Dus niet een ander stickje of iets dergelijks, gewoon alles hetzelfde gebleven alleen nu ineens dit probleempje.
Herkent iemand dit en wat ik nog belangrijker vind weet iemand een oplossing???
 
Hmm.. ik herken je probleem niet, maar wat ikzelf van de mdi merk is dat deze vrij agressief is richting mijn ipod, deze loopt namelijk nog wel eens vast als deze aan de mdi zit. is de ipod los, dan stopt dat ding alleen met werken als de accu leeg is Stick Out Tongue

Maar idd wat krisrock zegt is een optie. Wat je ook zou kunnen doen, is je computer even een foutcontrole laten uitvoeren op de usb stick. Zijn er geen fouten? -> formatteren proberen.
 
VW  6R  1.2TDI 
ik heb op meerdere radio's andere merken usb stick draaien.
Ik gebruik hema usb stick 8gb op een jvc radio die de veel duurdere sandisk 8gb niet vreet.
en andersom vreet mijn vdo dayton de hema stick niet.
die beginnen dan net als bij jou steeds opnieuw.
maar ze spelen wel.
als formatteren niet werk zou je dus tog aan een andere stick moeten.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
@WBPoloGTI: Gebruik jij ook verschillende mappen met muziek of heb je alles in 1 map?

Zo heb ik 6-7 mappen aan muziek en af en toe de volgende problemen:
Alles werkt prima, van de ene op de andere dag heb ik hetzelfde als jij beschrijft. Knopje voor volgende map gaat terug naar nummer 1 van huidige map, en de overige mappen ziet hij niet meer? Opgelost met formatteren, kwam echter na een maand of 3 terug.

Had er een 8 gig Kingston aan hangen, maar die is van de ene op de andere dag compleet dood?! Laptop ziet hem ook niet meer..

Nu een 16gig stick aan hangen van een ander merk maar dat heeft probleem 1 nog niet opgelost
 
Hmm.. ik herken je probleem niet, maar wat ikzelf van de mdi merk is dat deze vrij agressief is richting mijn ipod, deze loopt namelijk nog wel eens vast als deze aan de mdi zit. is de ipod los, dan stopt dat ding alleen met werken als de accu leeg is.

Ik weet niet welke iPod je gebruikt, maar ik had er zelf ook last van met een iPod Nano v2, en een iPhone 4. Nu heb ik er een iPod Nano v4 eraan hangen en is het nog niet voorgekomen. Ik wil je er wel op wijzen dat elke iPod wel op 1 of andere manier te resetten is, dus je hoeft niet per sé te wachten tot je accu leeg is ;)

Met USB-stick heb ik het beschreven probleem ook gehad. Het lijkt wel alsof die MDI-interface zich reset na een bepaalde tijd. Omdat mij dit teveel irriteerde (het kwam zeker een paar keer per week voor) heb ik maar besloten de iPod-aansluiting te gebruiken.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Ik weet niet welke iPod je gebruikt, maar ik had er zelf ook last van met een iPod Nano v2, en een iPhone 4. Nu heb ik er een iPod Nano v4 eraan hangen en is het nog niet voorgekomen. Ik wil je er wel op wijzen dat elke iPod wel op 1 of andere manier te resetten is, dus je hoeft niet per sé te wachten tot je accu leeg is ;)

Ik gebruik een iPod classic ;)
En ik weet dat deze te resetten is als deze vast loopt, maar meestal crasht de iPod en start deze dus automatisch opnieuw op.
Met stoppen met werken als de accu leeg is bedoelde ik het gebruik buiten de auto, de MDI heeft er verder niks mee vandoen als de accu leeg is, dan vergeet ik 'm gewoon op te laden(doet de MDI normaal gesproken:lol:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Het lijkt wel alsof die MDI-interface zich reset na een bepaalde tijd. Omdat mij dit teveel irriteerde (het kwam zeker een paar keer per week voor) heb ik maar besloten de iPod-aansluiting te gebruiken.

In mijn Polo heb ik een harde schijf aan de MDI hangen sinds april dit jaar, en nog nooit meegemaakt dat 'ie zichzelf resette. Wellicht toch een combi van MDI en aangesloten apparaat?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
@WBPoloGTI: Gebruik jij ook verschillende mappen met muziek of heb je alles in 1 map?

Zo heb ik 6-7 mappen aan muziek en af en toe de volgende problemen:
Alles werkt prima, van de ene op de andere dag heb ik hetzelfde als jij beschrijft. Knopje voor volgende map gaat terug naar nummer 1 van huidige map, en de overige mappen ziet hij niet meer? Opgelost met formatteren, kwam echter na een maand of 3 terug.

Had er een 8 gig Kingston aan hangen, maar die is van de ene op de andere dag compleet dood?! Laptop ziet hem ook niet meer..

Nu een 16gig stick aan hangen van een ander merk maar dat heeft probleem 1 nog niet opgelost

Verschillende mappen gemaakt met daarin diverse muziek.
Heb de stick geformateerd, alles erop nieuw opgezet en vanochtend geprobeerd, helaas hetzelfde gebeurde weer.
Vanmiddag echter hield hij wel het laatste nummer ''vast'', snap er niets meer van, vanavond maar weer eens kijken wat hij dan doet.
Heb deze stick er al een tijdje inzitten, nooit geen problemen mee gehad echter nu sinds ongeveer 1,5 tot 2 weken deze problemen.
Kijk nog even aan hoe het gaat, anders maar eens een ander merk stickje of zo proberen.
Ik hou jullie op de hoogte.
 
Zou het nog uit kunnen maken of je stick usb 2.0 of usb 3.0 is.?
het zou zomaar kunnen dat er door welke vorm van incompatibiliteit een indexfile op de stick om zeep wordt geholpen.?

(Ik bedenk ook maar wat.....)
 
usb 3.0 is een andere stekker vorm
die krijg je er dus niet in.
2.0 kan je wel verschillend formatteren natuurlijk.
fat 32 en ntsf
alleen fat 32 werkt vooralsnog op radio's.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Dio een usb stick 3.0 heeft geen aansluiting, hij past er gewoon in alleen werkt dan minder snel.
het enige verschil is dat de kleur van de connector blauw is hier aan kan je dus ook herkennen dat het om een usb 3.0 stick of schijf gaat...

er is inderdaad wel een aansluiting die anders is maar dat is alleen zo bij usb 3.0 hdd, deze heeft aan de kant van de hdd een andere aansluiting dan de usb 2.0 schijf...


usb 3.0 is een andere stekker vorm
die krijg je er dus niet in.
2.0 kan je wel verschillend formatteren natuurlijk.
fat 32 en ntsf
alleen fat 32 werkt vooralsnog op radio's.
 
je hebt gelijk.
het is usb higspeed die hier in zit.
die stekker is echt grooter dan normale usb.
3.0 zal dus wel in een 2.0 gat passen maar idd downgraden.
highspeed is een appart snoer voor idd hdd drives.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!