MP Polo BM 1.2 tdi Vraag

Beste leden,

Adv: http://link.marktplaats.nl/433098342

Vandaag heb ik gesproken met Marc die geadverteerd heeft op marktplaats waarbij ik toch mijn twijfels heb omdat hij eerst een aanbetaling van €200,- wil om het te reserveren. Hij zegt dat hij een autobedrijf is (jumaja Enschede). Ik wil jullie mening hierover? Is dit te vertrouwen? Hij gaat mij zo mailen met alle gegevens.
 
klinkt als oplichterij...pas op voor zulke gasten...voor je het weet gaan ze er vandoor met je 200 euro en is de marktplaats advertentie ineens inactief...dan voel je je echt wel bestolen...
 
KYC zei:
klinkt als oplichterij...pas op voor zulke gasten...voor je het weet gaan ze er vandoor met je 200 euro en is de marktplaats advertentie ineens inactief...dan voel je je echt wel bestolen...

Heb net ff de link geopend...en je raadt het al...de advertentie bestaat niet meer...

Ik zou sowieso niet zo heel snel iets van Marktplaats kopen...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!