Motorola MA1 draadloos Android auto

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Deze Motorola is nu te koop in Nederland, er zijn natuurlijk al vergelijkbare apparaten te koop om draadloos Android Auto te gebruiken ipv bekabeld.
Maar deze is officieel gecertificeerd door Google. Ik heb zelf de AAwireless en werkt erg goed icm mijn Pixel 7 in mijn Polo AW 2019.


 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Daar was ik op aan het wachten, maar het duurde te lang.
Toen ik de AAWireless tegenkwam heb ik die gelijk besteld en aangesloten.
Het voordeel van de AAWireless is dat deze een USB-C aansluiting heeft en die zit ook in mijn Polo, dus alleen een ander kabeltje en klaar.
De Motorola-MA1 heeft een vast USB-A kabeltje en daar zou ik dus een adapter op moeten zetten naar USB-C en dat vind ik een beetje fragiel en kwetsbaar worden.

Maar,..... ik ben zeer tevreden met de AAWireless.
 
Klopt helemaal wat je zegt, voordeel is idd van AA wireless is dat je zelf eigen USB kabels kan aansluiten USB C-> USB C idd.
En dat AAwireless upgradable is dmv firmware en de Motorola niet.

Maar is het niet zo dat nieuwe Polo's standaard draadloos is af fabriek het MIB3 infotainmentsysteem?
Voor auto’s die We Connect ondersteunen is het gebruik van Android Auto dankzij de draadloze verbindingsmogelijkheid voor de navigatiesystemen 'Discover Media' en 'Discover Pro' en 'Ready 2 Discover' nu extra makkelijk.

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Maar is het niet zo dat nieuwe Polo's standaard draadloos is af fabriek het MIB3 infotainmentsysteem?
Voor auto’s die We Connect ondersteunen is het gebruik van Android Auto dankzij de draadloze verbindingsmogelijkheid voor de navigatiesystemen 'Discover Media' en 'Discover Pro' en 'Ready 2 Discover' nu extra makkelijk.
Mits je een van deze systemen hebt, klopt het inderdaad.
Helaas zit geen van beide systemen in mijn AW van 2022 en doe ik het dus met de AAWireless.
Kost het ook geen kapitaal om de navigatie een upgrade of update te geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Mits je een van deze systemen hebt, klopt het inderdaad.
Helaas zit geen van beide systemen in mijn AW van 2022 en doe ik het dus met de AAWireless.
Kost het ook geen kapitaal om de navigatie een upgrade of update te geven.
Dan is het idd een goedkope oplossing met AA wireless :)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!