Motor (1.2) pakt niet altijd de eerste keer aan

Hallo allemaal!

Ik ben al een geruime tijd trotse eigenaar van een Volkswagen Polo 6r en heb een half jaar geleden de ketting laten vervangen.
Na het vervangen van de ketting heeft de auto/motor een vreemd effect er bij gekregen, hij start namelijk soms (50/50) niet de eerste keer.

De startmotor werkt gewoon, het maakt niet uit hoelang ik de startmotor zijn werk laat doen, hij pakt gewoon niet aan. Van alles geprobeerd wat de wereld je adviseerd.
De garage heeft onder andere het start-onderbrekings-blokje vervangen, het gaskleppenhuis schoon gemaakt en de ketting 'opnieuw afgesteld'. dit heeft allemaal niet mogen helpen.
Gisteren ben ik bij een officiele Volkswagen dealer geweest en die hebben de polo een dag gehad, daar heeft hij uiteraard het probleem niet laten zien en hebben ze ook niets geks kunnen vinden wat het probleem veroorzaakt. De board-computer laat ook niets zien.

Heeft iemand hier nog tips over, wat ik zelf kan uitsluiten of wellicht dit scenario ook gehad?

Geert!

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!