Mooiste auto waarin je gereden heb.

Volgende week Nissan GTR met Switzer P600 pakket. Paar dagen erna Lamborghini Galardo Big Grin Hiervoor, veel te veel om op te noemen. Ook politieauto's, blijft toch moeilijk om dan van knopjes af te blijven. Ook met 'undercover' auto's waarvan ik toch even dat bordje "STOP POLITIE" omhoog moest klappen Stick Out Tongue
Laat je de GTR wel heel aub, ik wil als ik terug ben van vakantie weer een ritje maken :)
Mijn beste ervaring was dus de Nissan GTR met Switzer P600 pakket. Je hebt snelle auto's en je hebt de GTR, wat een beest!
 
Best lastig ben heel erg verwend Stick Out Tongue
Eigenlijk zo'n beetje alles gereden van een cinquento tot een veyron.
Moet zeggen dat ik de 911 GT2 toch wel echt een toppunt vind
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
Mooiste auto mmh mijn bmw e81 118d met m performance goodies goed voor een 200 pk en bijna 500 koppel ofzo en mijn scirocco twincharger :mrgreen: Mis ze nog steeds
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Mijn eigen Polo 9n is de mooiste natuurlijk, maar verder de Chevrolet Silverado van mn vader - niet meer in bezit
Audi S5 - ook niet meer in bezit
BMW 320d 2013 model - wél in bezit
 

Bijlagen

  • DSC_1033.JPG
    DSC_1033.JPG
    633.5 KB · Weergaven: 22
  • IMG-20141224-WA0016.jpg
    IMG-20141224-WA0016.jpg
    576.9 KB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 75 pk benzine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!