Mooiste auto waarin je gereden heb.

Mijn eerste wagen (VW Lupo Camebridge uitvoering) blijft een speciaal plekje in mijn hart houden ;) maar mijn huidige Polo R-line blijft de mooiste auto natuurlijk! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Helaas (nog) niet zelf mogen rijden maar de Tesla S P85+ (volledig electrisch) was toch wel een hele leuke wagen toen ik daarmee met 210km/u over de kombaan reed.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dikste wagen waar ik mee gereden heb was een Audi A1 Quattro. 265 pk en een handbak met Quattro: ongelofelijk gaaf!
Jammer dat er maar 333 van gebouwd zijn en mijn budget niet toereikend was! ;)
Daarnaast is een A6 3.0 TDI met 300 pk of een A7 3.0 TFSI ook wel gaaf! (En gevaarlijk voor je rijbewijs ;) )
 
Ik rij in het weekend wel eens taxi

Er was een klant die wat gedronken had en perce zijn auto mee naar huis wilde nemen
Eenmaal aangekomen bij zijn auto snapte ik waarom een nieuwe mercedes cls 6,3 amg wat een feest om daar betaald in te mogen rijden en nog een fooi krijgen ook

En op vakantie in Amerika hebben we een splinternieuwe ford Explorer v8 gehuurd 5 weken lang echt heerlijk. Had hem graag op de boot mee naar Nederland genomen
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
Golf 5 R32 Big Grin
BMW 635 Diesel
En toch ook wel heel gaaf. Met een Pijlwagen (botsabsorper) vrachtwagen. Kon het niet laten om dat kussen te laten zakken en de pijl aan te zetten.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Vorige week zaterdag, in deze 991GT3 gereden bij de Nürburgring.

Wat een apparaat! Fantastisch! Echt, geweldig! Plakt op de weg, dat geluid oorpijn in de tunnels van het terugschakelen, die power, die acceleratie.

Zie ook een actie filmpje :

IMAG2302.jpg
IMAG2303.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Meegereden:
Nissan GTR (600pk op de wielen)
Mercedes S65 AMG (650pk+/1100nm gelimiteerd, dat is met 120 km/h nog lijntjes trekken)
Porsche 996 Carbio
Porsche 997 Cabrio
Ferrari F430 Scuderia op Nurburgring
Golf 5 R32, track car op Nurburgring (400pk-ish), zoon van eigenaar van verhuur bedrijf in de buurt

Zelf gereden: Subaru Impreza WRX STI (350pk/500nm+) Valt n beetje in t niets van hierboven lol
 
Volgende week Nissan GTR met Switzer P600 pakket. Paar dagen erna Lamborghini Galardo Big Grin Hiervoor, veel te veel om op te noemen. Ook politieauto's, blijft toch moeilijk om dan van knopjes af te blijven. Ook met 'undercover' auto's waarvan ik toch even dat bordje "STOP POLITIE" omhoog moest klappen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
bmw 335d
bmw 535d
chrysler 300c srt8
audiQ5 3.0tdi

die 535d is gechipt, maar wat rijd dat echt geweldig, met 220 de poot weer op het schutbord en dan als een malle naar de 260Big Grin
harder als dat heb ik nooit gerdurft te rijden
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!