Mooiste auto waarin je gereden heb.

Auto's parkeren.
Op die manier kom ik ook wel aan zulke mooie wagens maar echt rijden kan je dat toch niet noemen?
Je rijd van de deur naar de parkeerplaats en terug.
Of zie ik dat verkeerd?

Als ik dat soort ritjes meeneem dan heb ik wel ooit in mijn droomwagen gereden. (was 100 meter ofzo)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Org. NL Toyota Supra MKII, straight 6 stroker, large single turbo conversion, 1100pk :)
Auto van een maat, wat een BEEST was dat zeg...
Verder niet heeeel veel spannends eigenlijk.
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
Compleet nieuw custom build stroker blok, grotere intercooler, grotere turbo, launch control, electronisch in hardheid verstelbare schroefset, eigenlijk gewoon compleet nieuw opgebouwd afgezien van de carrosserie....
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
Nissan GTR
Nissan 350z en 37z
Megane 2 RS
Megane 3 RS en RS trophy
Clio 2ph2 cup,3 cup en 4 RS
Clio 2ph1 V6
Hummer H1 en H2

Dat zijn toch wel degene die het me 't meest bijstaan. Rara bij welk merk dealer zou ik trouwens werkzaam zijn Stick Out Tongue
 
Auto's parkeren.
Op die manier kom ik ook wel aan zulke mooie wagens maar echt rijden kan je dat toch niet noemen?
Je rijd van de deur naar de parkeerplaats en terug.
Of zie ik dat verkeerd?

Als ik dat soort ritjes meeneem dan heb ik wel ooit in mijn droomwagen gereden. (was 100 meter ofzo)

Pak hem beet 15km. Afhankelijk van de extra services. Carwash wordt bij zulke dikke auto's altijd aangevinkt dus dan moet k ze ook wegbrengen en ophalen. Dat is in totaal dan zo een 30/35 km in totaal (natuurlijk omrijden Stick Out Tongue. )
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Auston martin DB7, was de auto van een kennis maar was super dik!
Range rover evoque met zo'n beetje alles er op wat er op kan was ook wel lachen.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!