Mooiste auto waarin je gereden heb.

Het mooiste waar ik in gereden heb, en het leukste was toch een carrera 4 cabrio 996. stuurt zalig die 4 wiel aandrijving, juist een go cart.
Heb er nog niet echt veel gereden maar dat was toch zeker de mooiste en leukste
 
Mooiste auto waar ik in heb gereden is de Golf 4 R32.

Verder heb ik ook in de Golf 5 R32 gereden, Golf 6 GTI en vandaag nog een lange tocht gemaakt met de Golf 7 GTI.
Gaafste auto was de Golf 3 VR6 Turbo (450pk). Op het begin een beetje bang, maar dat veranderde later in een dikke adrenaline kick :).

Zoals jullie kunnen zien, alleen maar VW's :)
 
Hmm lees een hoop mooie ervaringen als veyron, gallardo, rs4. Ik moet het doen met wat minder, maar heb er erg van genoten. Onderstaand een foto van de desbetreffende Subaru Impreza GTT waar zo aangesleuteld was dat ik het na 1x rijden wel genoeg vond , want me rijbewijs houden was me meer waard :)
 

Bijlagen

  • 13553096866gor.jpg
    13553096866gor.jpg
    71.5 KB · Weergaven: 36
Mijn eigenste en bijna 7 jaar in bezit gehad: Polo G40....dát was een dondertje! Wel een origineel Hollander en geen geïmporteerde G40. Woog nix 805kg. en gaan als een tierelier! Nu mag ik genieten van een schaalmodel 1:18 in de kleur zoals ik 'm had LC4U, de Violett Touch Pearl Effect.
 
De afgelopen weken:

Tesla P85
BMW M5
BMW M6
Range Rover 2014
S350 2014
BMW 740D
BMW M550d
Porsche Panamera

Heb van de helft wel foto's. Sommige niet. Zal binnenkort vaker wat foto's maken en dan neem ik mijn camera wel mee naar mijn werk. Als hier miss interesse in is?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
De afgelopen weken:

Tesla P85
BMW M5
BMW M6
Range Rover 2014
S350 2014
BMW 740D
BMW M550d
Porsche Panamera

Heb van de helft wel foto's. Sommige niet. Zal binnenkort vaker wat foto's maken en dan neem ik mijn camera wel mee naar mijn werk. Als hier miss interesse in is?
Wat doe je voor werk?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!