mooikarretje's Polo 6R

goedendag allemaal ik ben Freek en nieuw hier
op dit moment rij ik in een vw fox .
mijn nieuwe polo kan ieder moment binnen komen bij de dealer
het word een witte 1.2 comfortline
mooi forum mis wel een topic /nieuw hier\of even voorstellen/ mischien een idee ?
 
Re: even voorstellen

ja het wachten duurt lang maar ik ben geduldig
en heb naast mijn fox ook nog de beschikking over een polo1.9 tdi
en dat rijd ook niet verkeerd
ik heb dus genoeg vw om me te vermaken
aanpassingen zal bij mij minimaal zijn ik vind hem zo al mooi
een paar velgjes mischien maar dan heb je het ook wel gehad
 
Re: even voorstellen

mooikarretje zei:
heb de auto inmiddels alweer een paar dagen voor de deur staan ,
ben er heel blij mee wat een gave bak is het ook


daar waren wij het ook al over eens dat het een gave auto is
zet er eens een foto van je polo bij
en wat voor velgen wil je er op zeten

groeten ger
 
volgende week weer even naar de garage met de radio
volgens de folder moet er een aux in op zitten
kan het alleen nergens terug vinden
ook niet in het menu van de radio ,de dealer wist ook niet hoe het zat
dus gaan ze kijken of het er op kan
en anders krijg ik een andere , de rcd 310
nu zit er de standaard rcd 210 in
 
Zit tegenwoordig op elke VW een Bluemotion? Op mn schoonzus dr Passat CC zit er ook een op.. Maar die is niet bepaald zuinig ofso?

Mooie Polo trouwens... op de laatste foto lijkt ie wel de NH0 kleur van Honda te hebben (dé TypeR kleur zeg maar)

[resize=400:2j7kcyom]http://image.superstreetonline.com/f/18290829/130_0904_11_z+integra_type_r+front_side.jpg[/resize:2j7kcyom]
 
Het gaat om de Bluemotion Technology...
Remkracht opbouwen in energie etc... Het wil niet persee zeggen dat hij zuinig moet zijn, maar het is de benaming voor de toegepaste techniek die aanwezig is in de desbetreffende auto.
Net als het start-stop systeem. Is een onderdeel van de Bluemotion Technology...
Zoiets! Haha!
 
mitchi3 zei:
Misschien aan je dealer vragen als ze dit kunnen wijzigen doormiddel van Vag-Com...

Hoe is het met je radio afgelopen?
ja de radio het is de dealer gelukt er een aux in op te bouwen .
maar niet helemaal naar mijn zin heb nu een los draadje uit mn midden console lopen .
maar ga dit maar zelf veranderen zoals het hoort met een plugje naast de 12volt aansluiting.
als ik het had geweten had ik dat paketje met de 310 en multimediabox genomen maar ja het is niet anders
het start stop word in het duits aangegeven maar ga het vragen aan de dealer wie weet
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!