Monteren TomTom op A-stijl

@deMercer: Ik zie dat je op de A-stijl een TomTom hebt zitten. Hoe heb je dat met de voeding gedaan? Een los kabeltje over het dashboard of netjes weggewerkt? Ik wil op de A-stijl mijn telefoon bevestigen (die tevens dienst moet doen als navigatie) maar zit nog met de voeding. Een los kabeltje zie ik eigenlijk niet zo zitten... Ik ben dus wel benieuwd hoe je dat eventueel hebt weggewerkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tips m.b.t. de voeding voor de TomTom / telefoon. Dat aansluiten op de zekeringkast lijkt me nog niet zo makkelijk wat ik hier en daar lees. Toch wel wat gedoe om hem los te krijgen (en dan moet ik hem daarna ook weer zien vast te zetten). Morgen komt mijn Brodit dan zal ik de A stijl eens losmaken en kijken wat de mogelijkheden zijn voor het wegwerken van de kabel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!