Mogelijke "tweaks" bij nieuwe Polo

Als alles meezit zal binnen enkele weken mijn Polo GTI geleverd worden.
Nu zijn er enkele handigheden waar ik aan gewend ben in mijn huidige auto (ook VAG) en ik vroeg mij af of dat ook aanwezig is op de Polo of kan worden ingesteld ?
- Automatisch vergrendeling duren bij > 35 km/h
- Automatisch openen/sluiten van alle ramen bij ingedrukt houden open/sluitknop op steutel
- Signaal bij vergrendeling deuren ipv alleen knipperlicht
- Bestaat er ook een follow of leave home functie ?

Misschien zijn er nog andere tips, graag ! Maar met deze vore zou ik al heel gelukkig zijn ;)
 
Hallo Joepa,

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe 6R GTI !!

Wat punt 1t/m3 betreft JA!
Punt 4 zou kunnen dat je het kan activeren, maar dat laat ik aan de GTI rijders onder ons over :), bij de gewone 6R lukt dat niet.

Verder aanvulling voor tips laat ik aan de rest over....lees: héél wat... Big Grin Big Grin
 
Joepa4 zei:
Als alles meezit zal binnen enkele weken mijn Polo GTI geleverd worden.
Nu zijn er enkele handigheden waar ik aan gewend ben in mijn huidige auto (ook VAG) en ik vroeg mij af of dat ook aanwezig is op de Polo of kan worden ingesteld ?
- Automatisch vergrendeling duren bij > 35 km/h
- Automatisch openen/sluiten van alle ramen bij ingedrukt houden open/sluitknop op steutel
- Signaal bij vergrendeling deuren ipv alleen knipperlicht
- Bestaat er ook een follow of leave home functie ?

Misschien zijn er nog andere tips, graag ! Maar met deze vore zou ik al heel gelukkig zijn ;)

ff een kijkje nemen op topics elders op het forum, er is al erg veel over geschreven en gevraagd!

Suc6 met checken, ken je meteen het forum een beetje! ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!