Mistlampen

Hallo,
Ik heb een vraag, ik ben op het moment opzoek naar mistlampen voor op mijn variant, als ik bij google "mistlampen polo" in toets, kom ik zo nu en dan seat ibiza/cordoba tegen, ik ben al aan het vergelijken geweest maar ik geloof niet dat er enige overeenkomst is met het front van een polo en ibiza/ of cordoba, of moet ik er een zoals het staat beschreven een luchtgrille met gat(en) voor mistlampen voor aanschaffen, ik kan me dit niet voorstellen, wie kan mij helpen. (even een link http://www.winparts.nl/35/verlichting/m ... cordoba-sx )
Groet Dimtri
 
Okay, bedankt voor de tip, daar ben ik blij mee want achteraf had ik nog een vraag en die luid als volgt, bij vw golf ligt de bedrading klaar voor de meest belangrijke dingen bv. mistlampen geldt dit ook voor de polo.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!