Mistlampen via BCM

Hallo,

Ik heb ondertussen de mistlampen aangesloten en dat werkte allemaal goed, alleen probeerde ik ze vandaag via de boordcomputer te schakelen alleen dat wil maar niet werken.

Ik heb een kabel getrokken van:
- de lichtschakelaar pin 8 (NL) naar T73A / 7
- de mistlampen naar T73B /9 en T73B /10
(De stroomkabel zat al aangesloten en gezekerd vanwege de achter mistlamp.)

Alles werkt gewoon op de voormistlampen na.
Ik krijg geen storingslampje en geen foutmeldingen bij het uitlezen.
Het enige wat er brand is het groene lampje op de lichtschakelaar van de mistlamp.

Alvast bedankt!
 
Alles lijkt goed te staan, ik heb hem net uitgelezen en zoals gehoopt stonden er fouten in, na alle fouten gereset te hebben kwam deze terug na het aanzetten van de mistlampen.

03433 - Terminal 30 for Backup Lights and Adaptive Lights 011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 9
Time Indication: 0
Date: 2119.14.05
Time: 15:30:02

iemand enig idee?
 
Ik dacht dat adaptive juist was dat de lampen met de bocht mee draaide? Maar als ik alles uitgezet in vcds met betrekking op de mistlampen blijft de melding weg, maar wanneer ik de mistlampen in vcds aan zet komt die melding al terug, dan staat de lichtschakelaar nog op 0.

Ik zat zelf te denken, ik heb geen kabel getrokken naar T73b /11 (Ingang signaal voeding (30), lampjes voor mistlamp) omdat ik dacht dat die kabel er al lang vanwege de mistlamp achter, maar nu met deze fout zit ik te denken of er wel iets op zit, dus binnenkort maar even kijken...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!