mistlampen staan over het contact

Hallo,

Aangezien ik hier nieuw ben zal ik mezelf even voorstellen,

Ik ben Ron, en heb sinds kort mijn eerste auto. Ik sleutel al langere tijd aan brommers en sloepen, en heb dan ook wel enige kennis en kan veel zelf. Mijn polo komt uit 10/2001 en is een 1.4 tdi.

Nadat ik de auto gekocht had merkte ik al gauw dat er iemand al wat mee geklooit had. Ik heb de hele radio + bedrading moeten vervangen, en meerdere schakelaars opnieuw aangesloten omdat deze beunhaas in elkaar zaten.

Gister avond werd ik door de politie staande gehouden omdat mijn mistlampen constant branden. (Voor alleen, achter niet). Ik mocht gelukkig met een waarschuwing door rijden, en heb toen ik thuis kwam gelijk de schakelaar uit m'n auto gehaald. De bedrading bleek in orde, en ook aan de schakelaar vielen mij geen beunhaas sporen op. Toen ik de schakelaar terug plaatste, en mijn contact omdraaide was het probleem magisch verdwenen en stonden mijn mistlampen niet meer aan. Maar ik kon alleen nog dagrijlicht gebruiken, en geen dimlicht meer. Toen ik vanochtend de auto weer starte gingen ineens de mistlampen weer aan!?

Als ik wat met de schakelaar rommel, gaat het lampje op m'n dashbord wel weg, maar blijven de lampen gewoon aan staan.

Is het mogelijk dat de schakelaar kapot is, dat deze toch beuhaas geplaatst is, of is er iets anders aan de hand?

Met vriendelijke groeten,

Ron
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!