Mistlampen Polo 6R

Gegroet

Wie kan er mij zeggen waar ik een goed adres vind waar ze 'goedkoop' mistlampen verkopen voor een Polo 6R? Ook wat bijhorende schakelaar en bedrading betreft... Want zojuist ben ik mij gaan informeren bij de dealer en die sprak meteen van een nieuwe voorbumper die samen met de installatie maar liefst 600 euro zou kosten!

Ik dacht bij mezelf: is dit echt mogelijk? Please, zeg neen :)

Dank!
 
OK, dank je!

Ik heb ook eens gekeken voor velgen + banden. Zijn de lichtmetalen velgen die op bovenstaande site staan van goede kwaliteit? Ik wil namelijk niet dat ze bij de eerste kuil in de straat blutsen hebben opgelopen :)
 
Ik hoor dat je alleen mistlampen kunt aansluiten met een nieuwe boordcomputer.
Of natuurlijk zelf, maar dan moet je vanaf de accu aftappen en zelf een schakelaartje plaatsen, los van je lichtschakelaar want dat is een canbus-type.

Of heeft iemand nog andere informatie?

Ik wil ook wel graag mistlampen liefst met dagrijlicht en mogelijk ook adaptive bochtverlichting.
 
Het klinkt wat extreem idd, een volledig nieuwe bumper. Maar de standaard mistlampen zitten wel in de bumper geklikt en geschroefd. Geen idee of een bumper voor een Polo zonder mistlampen identiek is aan die van een Polo met mistlampen. Haal anders eens afdekplaat uit je voorbumper (waar bij een Polo met mistlampen/DRL die units zitten) en kijk eens hoe het er daar achter uitziet. Kun je waarschijnlijk al veel uit afleiden.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!