Mistlampen inbouwen

Kan iemand mij antwoord geven op de vraag waar ik mijn kabels voor de Ingebouwde mistlampen moet aansluiten in de zekeringkast?
De lampen zitten er inmiddels in en nu moeten de kabels nog. Bij de kabelset zit ook een kort kabeltje waar is deze voor ?
 
Lampen zitten er inmiddels werkend in viel achteraf best mee als je maar even weet hoe het moet :). plastic kapjes voor de lampen sluiten alleen nog niet goed in een hoek maar is misschien een kwestie van goed aandrukken.
 
Functie voor drl zit wel in de lampen maar heb een schakelaar en draden voor alleen mistlampen besteld. Ik weet zelf ook niet of het mogelijk is om dit voor elkaar te krijgen als ik er weer een andere schakelaar voor drl in zet + een kabelset daarvoor.

Kijk aan, wat dat betreft kun je de drl als het goed is gewoon aansluiten op de drl pin op de lichtschakelaar;)
Of is dat wederom weer een andere schakelaar bij de 6r? :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
oke dat zou idd nog kunnen, als de schakelaar dan op 0 staat branden de drl lampen en als ik schakel naar de normale verlichting zouden de drl lampen uit moeten gaan en de verlichting gewoon moeten gaan branden ?

Inderdaad als hij op stand 0 staat moeten de drl branden. en als hij op de normale verlichting komt te staan dan zouden ze uit moeten gaan en de normale verlichting gaan branden.
 
Ik heb vandaag ook de mistlampen en drl aangesloten.
Bewust heb ik nog de stadslichten en achterlichten niet uitgeprogrammeerd omdat ik het waardeloos vind om zonder achterlichten aan te rijden.
Auto is toch net gekeurd en bij een evt keuring trek ik de zekering er wel uit als ze moeilijk doen over de stadslichtjes die branden.

Nu hoorde ik vandaag op de radio dat het binnenkort verplicht wordt voor auto's met drl dat ook de achterlichten branden. Auto's die het niet hebben gaan terug geroepen worden om dit te realiseren.
Weet iemand of de achterlampen aan te zetten zijn in combinatie met drl met vagcom bij Polo's waar achteraf de lampen zijn aangesloten ??
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!