Mistlampen H8 Konga Platinum White

KYC

Nieuw lid
2,027
0
0
Vandaag me H8 Konga Mistlampen Platinum White geinstalleerd in de Voorbumpers. ze zijn echt super mooi!! lekker wit op de foto lijkt het beetje geel maar komt door die Gare Iphone pics (Ze zijn dus echt wel WIT!! damn vond ze nog witter dan de OSRAMMIES Nightbreakers)...kzal eens kijken of ik wat betere pics kan maken...
Bochtenverlichting werkt ook Perfect...ben blij dat ik ze geprobeerd heb Big Grin

[resize=600:3bbnuomf]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/184597_10150200179768275_647998274_9009684_223486_n.jpg[/resize:3bbnuomf]

[resize=600:3bbnuomf]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/184393_10150200179823275_647998274_9009686_971886_n.jpg[/resize:3bbnuomf]
 
als je van dat gele halogeen look afwilt dan zul je ze wel moeten vervangen ja
maar goed of je dat doet is helemaal up to the driver ;)
H4 Osram Nightbreaker Plus
H8 Konga Platinum White 6500k xenon look

heb ik er nu in zitten...mijn DRL zit weer gewone halogeen in...die werkten helaas niet die gare LED lights
 
ja ik had ze echt vorige maand besteld ofzo die led stadslichten...gaat me toch erg lang duren...nog steeds niks gezien...
echt slecht vind ik het...ik ga die vent weer mailen
 
starsky zei:
MTEC heeft ook erg witte verlichting, heb ze zelf ook al een tijd erin zitten


@Starsky
ik zoek al een tijdje naar vervanging die Konga Alpha Lights Platinum white H8 zijn nergens meer verkrijgbaar...denk dat ze out of production zijn...
die van MTEC deze zijn goed? heb je misschien pics?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!