Mistlampen bochtenverlichting

Dan zijn we al een stapje verder :grin:
Fabrieks af zijn Philips D3S XenEcoStart 4300K.


8199069.jpg

Bochtverlichting is H7, daar kunnen leds in, of xenonlook, net wat je mooi vind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En de mistlampen zijn h8 ;)
en daar heb je de keuze voor xenon (looks en performance), xenonlook (meer looks, performance is wat minder) of leds (meest voor de looks is mijn ervaring met leds, al weet ik niet wat het doet in de bochtenverlichting)
 
VW  6R  1.2TDI 
Xenon in je mistlampen is ook een optie :wink:
Alleen 4300K is moeilijk verkrijgbaar in H8...

Oh, Jan is me net voor zie ik,hahaha...

@Jan, ik heb een setje leds in de bochtenverlichting, zijn lekker fel (voor de looks dan), en veroorzaakt geen storing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, voor het lichtbeeld moet je het niet doen.
M'n halogeenkaarslicht gaf meer licht, maar met leds erin komt de kleur beter uit.
Het valt wat meer op zeg maar...
 
Xenon zou ik van Pilot kopen via onze sponsor, xenonlamp.

Monteren kan ik voor je doen, maar ik weet dat Johan ook xenon monteert tegen vergoeding. We hebben hier beiden ervaring mee ;)
 
Inderdaad, kijk even bij de sponser www.xenonlamp.nl.
Ze monteren tegen een kleine vergoeding, div. dealers door het land.
Reken op een kleine 50 euro voor leds met montage, monteren van leds kan je makkelijk zelf doen hoor!
Ook als je voor xenonlook zou gaan in je mistlampen, dit kan je gewoon zelf doen.
Aanschaf xenonlook is hooguit een paar tientjes...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt eraan wat je wilt Quot ;)
Als je echt puur looks wilt is led het mooiste met helaas nog weinig functionaliteit ;)
Maar dat zijn aardige leds jah, zijn iig sterker dan mijn drl (dat is geloof ik 4 tot 6 watt ofzo), al is dat appels met peren vergelijken omdat mn drl lenzen heeft :lol:
Oh en xenonlamp.nl leverd wel goed spul, maak je daar maar niet druk om ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja nee, ik ga voor de looks :) Was alleen ook benieuwd of er goed verschil te zien is tussen de 7,5 en 6w. Wil het liefst natuurlijk dat het zoveel mogelijk aansluit op mijn originele DRL.
 
Ik heb getest met diverse lampen, ik heb trouwens ook fabriek-af xenon.
Ik kwam uit op 5500k-5800k als zijnde het dichtst tegen de xenon.
De originele LED DRL wijkt trouwens ook ietsje af van de xenon.
Let wel dat de performance van dat soort xenon-look lampen vaak om te huilen is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!