mistlamp units

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb te koop 2 zeer nette mistlamp units voor de Polo, deze ik kocht hier op het forum voor mijn BGT van 2013, helaas ze passen dus niet op een GT en BGT, ik wist dat niet. ik kocht ze hier voor 65 euro, doe een leuk bod middels een PB exclusief verzendkosten,

groeten Hans




 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Alle mistlamp units van de 6r zijn uitwisselbaar (puur voor looks, kwa aansluiten ga ik niks zeggen). De montage is exact hetzelfde, het enige dat verschilt is het afdek kapje waardoor bijv. de BM en GT(I) lijken te verschillen.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
zijn dus units voor de 6r geen probleem, gisteren nog bij de dealer geweest en e.e.a. uitgezocht de productnummers voor de blue GT zijn 6RO 941 061 E en 062 E voor de afdekkappen is dat 6RO 853 665 E en 666 E, Als iemand nu de basis unit parts nummers heeft kunnen we vergelijken.




 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Alle mistlamp units van de 6r zijn uitwisselbaar (puur voor looks, kwa aansluiten ga ik niks zeggen). De montage is exact hetzelfde, het enige dat verschilt is het afdek kapje waardoor bijv. de BM en GT(I) lijken te verschillen.
De units van de gt(i) zihn effectief wel anders dan de gewone units. Ze passen wel perfect in beide bumpers ook qua aansluiten enkel het enige verschil zit binnenin dat de reflector iets anders loopt.
 
De units van de gt(i) zihn effectief wel anders dan de gewone units. Ze passen wel perfect in beide bumpers ook qua aansluiten enkel het enige verschil zit binnenin dat de reflector iets anders loopt.
En de binnenrand achter het glas is bij de GTI en R-line zwart.

Ik heb ik mijn R-line bumper gewoon de mistlampen/DRL's van mijn Bluemotion zitten, past perfect!

Zie ik het goed dat je ook DRL's in je mistlampen hebt zitten? Is voor de verkoop wel het vermelden waard.
 
Daarom zei ik ook, puur voor looks. De reflectoren en kleuren van de randen achter het glas verschillen inderdaad. Maar als er gezegd wordt, 'past niet', krijg ik het idee dat ze niet in de bumper passen, en de pasvorm is van allemaal hetzelfde. Het verschil zit hem dan namelijk alleen in de afdek kappen. Intern zijn er verschillende modellen, mistlamp, drl, bochtverlichting en alle combinaties hiervan.

Maargoed ik snap het probleem nog steeds niet. Wil je de units ook daadwerkelijk aansluiten? De kappen heb ik van de GTI, lampen gewoon de goedkoopste die ik kon vinden omdat ik ze niet heb aangesloten Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik snap het ook niet eerlijk gezegd. Ik heb ze er ook ingebouwd voor de looks en heb toen veel onderzoek gedaan. Mijn conclusie destijds was dat alleen het binnenwerk en/of kleur van de reflectoren verschilde tussen de verschillende modellen, maar de fysieke pasvorm is hetzelfde. Je hebt ook de juiste kappen. Misschien begrijp ik/we het probleem niet goed Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Dat de normale Polo andere mistlampvorm heeft weet ik.

Maar de verkoper verkoopt de mistlampen van de gti/r-line/bluegt.

Ik zie dat want ik heb ze zelf ook los gekocht.

En de verkoper heeft zelf een bluegt dus snap ik niet waarom ze niet passen.

En de foto die dragonzzz plaatst met 'normale' is niet juist.

De fitting loopt met een boog omlaag net zoals de gti gt en rline.
 
Punt blijft dat de pasvorm hetzelfde is. Binnenwerk is anders ja, en verschilt afhankelijk van de functionaliteit. Ik heb ook BM units in mijn BGT en die passen prima.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik heb deze foto van de topic starter. Hij heeft nooit gezegd dat hij ze van een BlueGT heeft gekocht. Maar voor zijn Bluegt:

Quote:
ik heb te koop 2 zeer nette mistlamp units voor de Polo, deze ik kocht hier op het forum voor mijn BGT van 2013, helaas ze passen dus niet op een GT en BGT, ik wist dat niet.

En op deze foto ligt de mistlamp ondersteboven. :)

Wat is het verschil tussen een BlueGT en een Bluegt dan volgens jou?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!