Misticht/bochtvetlichting naar LED?

Forum,

Op mijn 6C lounge heb ik originele led koplampen. De mistlichten (tevens bochtverlichting) steekt daar natuurlijk ‘geel’ bij af…

Nu twijfel ik over het vervangen van de H8’s door leds of een halogeen met wittere kleur.

Wat betreft de leds: kunnen die overweg met de ‘uitdovende’ bochtverlichting? Wie heeft ervaring met welke ledverlichting?

Als ik toch ga voor halogeen: welke lamp kies ik om zo dicht mogelijk bij de kleur van de ledkoplampen te komen?

Hoor graag jullie ervaringen!

Groet,
Twan!
 
Volkswagen  Polo 6C Lounge  1.4 TDI 90pk 
Dank Andries. Ja, ga zeker voor een kwaliteitsmerk. Dacht zelf aan Osram.

Reageren die leds goed op dat uitdoven? Ik dacht dat leds alleen ‘aan’ of ‘uit’ kunnen en dus niet dimmen….
 
Volkswagen  Polo 6C Lounge  1.4 TDI 90pk 
Forum,

Op mijn 6C lounge heb ik originele led koplampen. De mistlichten (tevens bochtverlichting) steekt daar natuurlijk ‘geel’ bij af…

Nu twijfel ik over het vervangen van de H8’s door leds of een halogeen met wittere kleur.

Wat betreft de leds: kunnen die overweg met de ‘uitdovende’ bochtverlichting? Wie heeft ervaring met welke ledverlichting?

Als ik toch ga voor halogeen: welke lamp kies ik om zo dicht mogelijk bij de kleur van de ledkoplampen te komen?

Hoor graag jullie ervaringen!

Groet,
Twan!
Heb osram erin, komt gewoon door de APK! lichtbeeld is perfect en de kleur is identiek als origineel led.
Dimmen niet, Gaan gewoon direct uit als de spanning er af is
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
De mistlampen van mijn Golf 7 ook vervangen voor LED, deze had ik bij Ali gekocht voor €9.
Deze waren even fel als die van Osram, toevallig ook nog zo een setje liggen en ik zag geen verschil.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Ik heb de Polo GTI (2020) led koplampen, vind het ook spuuglelijk dat geel onder de witte ledlichten tijdens bochten nemen.
Heeft iemand een link van Osram of Philips? ben totaal onervaren in dit soort dingen excuses :(

Verschilt er veel met de kleurtempratuur? Uitraard vind ik het wel mooier staan als ze beide hetzelfde kleur hebben.
 
Volkswagen  POLO AW  2.0 TSI GTI 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!