(mist?)dagrijverlichting werkt niet

Hallo,

ik heb recent een vw polo gekocht van het bj 2010.
Hieruit bleek dat de 2 mistlampunits onder de koplamp heeft zitten. Maar er is geen mistverlichting voor te vinden op de lichtschakelaar. Tevens zitten er wel zeker lampjes in waaruit ook blijkt dat deze zeker gebruikt zijn ivm wat donkere verkleuring van deze lampjes.

Zelf denk ik dat deze lampjes bedoeld zijn om aan te gaan als dagrijverlichting als je de lampen op stand 0 heb staan. Jammer genoeg werkt dit niet bij mijn polo. Ik weet dus ook niet of de zekering kapot is of dat er iets anders mee aan de hand is.

Heeft iemand raad?
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Het zou ook bochtverlichting kunnen zijn. Maar volgens mij moet dat via BCM lopen en heb je altijd een schakelaar. Wat zou kunnen is dat de schakelaar vervangen is voor een verkeerd exemplaar.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!