Misschien nog een leuk extra voor in je polo *Tip

Ik heb er 5 weken geleden eentje besteld & betaald, ik wacht nog steeds :(
Ondanks wekelijks mail contact!

Het gaat om een custom made switch "PDC ON/OFF" rode led.
Dit omdat ik ook vooraan originele parkeersensor heb met OPS.
 
Ziet er voor mij uit als een reclamepost. De allereerste post gelijk over de website. Als iemand vervolgens reageert met het is niet goedkoop gelijk een filmpje van hoe geweldig is.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik, als mede polo liefhebber, zou wel graag willen dat je je voorstelt. We zijn uiteraard met z'n allen benieuwd wat voor polo je rijdt en wat je toekomstige plannen zijn ermee. Big Grin.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
@deMercer

Het vervelende is ook nog eens dat ze keer op keer beloven, "We will shipp next week", en inderdaad de weken gaan voorbij. Nu ik jou ervaring lees denk ik dat ik dat het nog triester is dan ik dacht.

Jammer is dat er weinig tot vrijwel geen concurrentie is en dat hierdoor de prijs ook aan de hoge kant is, voor mijn switch heb ik € 69,- op tafel moeten leggen!
 
In mijn maanden wachttijd speelden er nog een verhuizing en een verandering van "verver". Of dat echt zo is geweest of niet weet ik niet.

En net wat je zegt: als je zoiets wilt, dan ben je - voor zover ik weet - inderdaad op hen aangewezen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!