Mirrorlink en Samsung Galaxy S3

WBMK8Gti

Bekend lid
632
434
82
Iemand in het bezit van een Samsung Galaxy S3 die werkt met mirrorlink?
Ik dacht dat je je telefoon zo kon koppelen d.m.v. een usb kabel en dat mirrorlink dan werkte echter krijg ik steeds de melding
dat de koppeling verbroken word en dat hij niets heeft gevonden.
"Rare van het verhaal'' is wanneer ik de telefoon koppel via USB hij wel automatisch het geluid van de filmpjes via de radio afspeelt
die ik met de telefoon heb opgenomen, mijn conclusie is dan dat de USB kabel wel goed is...

Iemand een idee, als ik ''rondkijk'' lees ik overal dat mirrorlink moet werken met android toestellen maar helaas de mijne (nog) niet....:(
 
Jup maar als je alles ff invult op die website en daarna samsung galaxy s3 kiest zie je het volgende staan: *) Helaas ondersteunt uw mobiele telefoon MirrorLink ™ niet of niet genoeg. Of en in welke mate uw mobiele telefoon geschikt is voor MirrorLink kunt u lezen in de Gebruiksvoorwaarden MirrorLink ™ verkrijgbaar via de fabrikant.
 
Hallo Chef,
Bedankt voor je reactie maar als ik mijn info systeem kies ( Composition Media ) staat alleen de galaxy S3 mini er tussen,ik heb de I9300, dus weet ik nu nog niet 100% of e.e.a. wel moet of niet kan werken. Bij info systeem Composition Touch kun je hem wel selecteren maar dan zie ik de melding niet verschijnen dat mirrorlink niet of wel ondersteund wordt... Of ik kijk niet goed
 
Het is niet hetzelfde maar ik had steeds problemen met mijn S3 en mijn carkit. Dit ondanks dat hij verbonden was en alles geüpdatet was. Nu met de S4 bijna geen problemen meer. S3 is gewoon een k**toestel. Stick Out Tongue Vermoed dat jij daar ook last van hebt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!