mirror link

nee deze werkt ook niet op mij huawei

Huawei gebruikt toch Android? Waarom werkt Android Auto niet? Ondersteund jouw smartphone geen Android Auto? Of ondersteund jouw infotainment system geen Android Auto (wat wel zou moeten bij de Polo AW, geen idee welk model je hebt).

Indien het niet word ondersteund door jouw Android toestel (niet beschikbaar in Store); APK bestand downloaden. Google op 'Android Auto APK'. Dan kun je er vast wel eentje downloaden ergens, en vervolgens deze app handmatig installeren.

Anders weet ik het niet. In dat geval wellicht handig te vermelden welk infotainment system je hebt en welk model auto.

VW  Polo AW 2020 Comfortline 
Ik heb zelf een Huawei, weliswaar een ouder model, daarmee draai ik op Android auto. Dit lukt sowieso in Nederland alleen via een APK Mirror zoals Megalo al aangeeft. Dit vanwege de regelgeving in Nederland. Dat staat los van het type toestel.
Dus via de APK Mirror zou het gewoon moeten kunnen.

Volkswagen  Polo AW 
Ik heb zelf een Huawei, weliswaar een ouder model, daarmee draai ik op Android auto. Dit lukt sowieso in Nederland alleen via een APK Mirror zoals Megalo al aangeeft. Dit vanwege de regelgeving in Nederland. Dat staat los van het type toestel.
Dus via de APK Mirror zou het gewoon moeten kunnen.

Overigens, ik weet niet waar het exact aan ligt, maar ik kan gewoon Android Auto downloaden via de Play Store, heb een Galax6 A50 met Android 10. Volgens mij zit het zelfs standaard op Android 10, maar weet ik niet zeker.

VW  Polo AW 2020 Comfortline 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!