Mini meeting Hoogvliet 18-2-2012

Haha, ik heb precies dezelfde fotos genomen. Ben pas net weer thuis, dus heb nog niet de tijd gehad voor nabewerking. Zal ze a.s.a.p. even posten!

En damn die Polo van Dave was ruig! Echt jammer dat ik vergeten ben een filmpje te maken van 't uitlaatgeluid, haha. Echt uber.

't Was gezellig heren!
 
thnx Big Grin geluid laat zich helaas moeilijk vastleggen, moet nog bedenken hoe ik dat het beste kan doen..
Jouw sub deed het daarintegen wel lekker Big Grin
Jij bent zeker wel even bezig geweest om thuis te komen gisteren?
 
Het is natuurlijk niet te vergelijken met wedstrijdspul, maar voor 2x 50W RMS komt er zeker wel een leuk geluid uit. Voelde wel wat trilling als je hem hard zet. Vond het vooral een perfecte aanvulling op de standaard speakers, voor echte dreunen moet je deze niet hebben (toveren gaat nog steeds niet ;)).
 
De sub is inderdaad super! Ik voelde de stoelen wel degelijk trillen tijdens één van mijn eerste dance nummers die ik mocht testen :)
En helemaal mooi dat je hem niet ziet! En dat er nog een krat bier in de auto past Big Grin

Ik vond de foto's trouwens niet zó, sinds een paar dagen ben ik op advies van Enzo aan het fotograferen op de stand M.
Dat vergt wel wat oefening. Vandaag nog met Enzo de foto's doorgesproken, ik weet wat ik volgende keer anders doe.
 
Hallo mannen,

Een beetje laat (beter dan nooit), maar deze iniminimeet was ckr wel geslaagd! Gelukkig hadden Wildcard en Mauricesunny de camera bij de hand! Stick Out Tongue de mijne lag thuis... Leuke foto's Maurice, hoe meer je oefent hoe beter je wordt!

@Wildcard je interior ziet er wel weer luxe uit! :)
@Happyman leuk kennis met je gemaakt te hebben!
@PoloDave leuke ervaring Stick Out Tongue met je mee te kunnen rijden ABT klinkt ckr lekker! Hopen dat ie de volgende x super warm is!


Op naar de volgende meeting dusz! Big Grin We kijken sowieso wanneer de volgende MC meeting is! Op het dek van Ikea Barendrecht zou ook cool zijn! Maar dan met een beetje degelijk weer Stick Out Tongue

Gr,

Enzo
 
@Enzo, ja man. Ik ben echt superblij met het resultaat! En de fotos zijn ook erg gaaf geworden, al zeg ik het zelf:

[Dit zijn uitsnedes omdat de fotos te groot zijn voor in dit topic. Even klikken voor de complete fotos]











 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!