Mini-Meeting 13-11-2011

DSC00369.JPG

DSC00370.JPG

DSC00371.JPG
 
Super gezellige Mini Meet. Ondanks dat de beloofde zon niet de kracht had om ons te versterken hadden we een super geslaagde Mini Meet in Eindhoven.
Het resultaat laat vele mooie foto's zien met alleen maar tevreden gezichten dit door de koffie met gebak want die waren van uitstekende kwaliteit!
Alle aanwezigen en zeker de organiserende leden van deze Mini Meet wil ik daarom ook bij deze hartelijk danken.
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
Zitten mooie foto's tussen,

Foto's die ik heb gemaakt zien niet veel anders uit als die de meeste personen reeds hebben geplaats, Heeft weinig zin om dan dubbele foto's te plaatsen.

Organisatie tevens bedankt voor het organiseren van deze meeting, Koffie was ook lekker, En ondanks dat ik geen vla doe eten, Ger en Petra ook bedankt voor het meenemen van de vla uit het mooie limburg Big Grin
 
@Marc ok dan de volgende!
@Raoul bedankt! Leuk dat het zo te organiseren is en met een stel enthousiastelingen met hetzelfde doel bij elkaar hebt!
Vond dat je dat ook weer duidelijk zag, iederen was druk pratend bevestigen ook de foto's!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!