Mini-meet zaterdag 31-03-2012 in Hoogvliet :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snowdude

Bekend lid
Toch maar even snel een nieuwe topic aangemaakt:

Misschien leuk om weer even te doen een Mini meeting in Hoogvliet as zaterdag 31-03-2012 - 15:00 uur Mandenmakerstraat.

Weet niet wie er dan zin heeft om te komen...bakkie koffie en een plakje cake staan klaar bij mij op de zaak.

Ciao Snowdude/Ruben

Is goed hoor, heb wel trek in cake :mrgreen:

@Hetzer: hoe meer zielen hoe gezelliger ;)

1 Te ver weg
2 Haal het tijdstip niet
3 Moet om half 6 weer aan tafel zitten
4 Jammer :(

Echt balen dit....heb een vrijgezellenfeest die dag, anders had ik zeker weten langsgekomen!

Volkswagen  9N3 GTI 
Denk niet dat er veel komen.....dus bij deze geen mini-meet , kijken anders wel na de April meeting.

als we het dan een beetje op tijd afspreken, dan leg ik het alvast vast in de agenda! dan kan het werk of een andere verplichting ook geen roet meer in het feestje gooien :-)

Volkswagen  9N3 GTI 
wat is 'een beetje op tijd'? Kom namelijk de nachtdienst uit en ben om 7 uur thuis, kan dan wel meteen door? :-P anders is het na 12 uur goed :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!