Mikkeeyy's polo 9n3

image.jpeg alowa allemaal,
Even voorstellen,
April een polo 1.4 TDI gekocht en erg blij mee. Direct na de aankoop begonnen de eerste paar dingen me al te kriebelen om te veranderen naar mijn smaak. Een subwoofer is het eerste wat ik er aan gedaan heb, hier geen fotos van helaas.


De beletterig achter is weg gehaald en daarna met een polijst machine gepolijst zodat je er helemaal niks meer van ziet
image.jpeg
Donkere folie geplakt over de lichte delen van de achterlicht voor een donkerder effect wat ik beter vind staan bij de auto
c86ab9e26279aad0e46b3311ed6d800e.jpg

Al snel kwamen ook de 'luxe' kenteken platen
image.jpeg

Een gti voor grill gehaald voor op de polo, enkel was ik niet van plan om te gaan rijden met een logo van gti daarvoor heb ik een gtd logo besteld en hiervan zelf een TDI logo gemaakt
image.jpeg
full

In de tussentijd heb ik ook mijn spiegelkappen laten spuiten in de kleur van de auto! Plus voorlip ivm schade vorige eigenaar.
2 din radio scherm geplaatst
full

R32 pendalen zijn ook binnengekomen
image.jpeg

Hierbij een foto van het eindresultaat

image.jpeg

Komende projecten;
Nieuwe matten
Verlagen
Velgen
Stuur
Xenon

Jullie zullen snel meer zien
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 TDI 
Ghehe snap ik hoor. was gekheid.

Ik en aantal anderen hier op forum zijn erg fanatiek zoekende naar die bleumotion onderspoiler.
Zijn erg schaars.
Oogt altijd mooi!

Nee dankje, ik blijf rustig verder zoeken.

Heb inderdaad ook voor een nieuwe gekeken bij de dealer en schrok aardig.. Was blij dat het repareren en spuiten ervan beter uitviel!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Hoi, welkom.
Leuke basis al.
Top.

(Heb je scheve plaatjes even recht gezet in de fotogalerij, en die hier geplaatst.)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!